manası yok güzel... Bu arada kaan kardeşim sen zaten ne beğenirsin ki? herkeze illa bir bahane bulucaksın zaten. Sen neden yaşıyorsun bilader ? at kendini denize kurtar kendini.
3 Mart 2010 Çarşamba | Yazan: Arockalypse
beni ne kadar tanıyorsun ki :) Piyasaya oynayan insanları sevmem.. Yabancılardan kendi çizgisini korumayı başarmış Trivium, Alter Bridge, All That Remains, Apocalyptica, ülkemizde Demir Demirkan, Asım Can Gündüz, Almora, Pentagram, Haluk Levent, Barış Manço, Erkin Koray.. ilk anda aklıma bunlar geliyor sevdiklerim de var bunların için de sevmediklerimde ama piyasaya oynamadıklarından kendi sanatlarını icra ettiklerinden ve şarkıcı değil sanatçı olduklarından saygım sonsuz.. Tarz falan da ayırt etmedim bu arada.. Sanatı endüstriyelleştirip para için kullanıyorsa ona sanat demem ve müziğine saygı duymam ama verdiği emek varsa ortada emeğe saygılar ;)