Yorumlar

  • Anket Duman Grubunun Hangi Şarkısı sizce en iyi ?

    manası yok güzel... Bu arada kaan kardeşim sen zaten ne beğenirsin ki? herkeze illa bir bahane bulucaksın zaten. Sen neden yaşıyorsun bilader ? at kendini denize kurtar kendini.
    3 Mart 2010 Çarşamba | Yazan: Arockalypse


    beni ne kadar tanıyorsun ki :) Piyasaya oynayan insanları sevmem.. Yabancılardan kendi çizgisini korumayı başarmış Trivium, Alter Bridge, All That Remains, Apocalyptica, ülkemizde Demir Demirkan, Asım Can Gündüz, Almora, Pentagram, Haluk Levent, Barış Manço, Erkin Koray.. ilk anda aklıma bunlar geliyor sevdiklerim de var bunların için de sevmediklerimde ama piyasaya oynamadıklarından kendi sanatlarını icra ettiklerinden ve şarkıcı değil sanatçı olduklarından saygım sonsuz.. Tarz falan da ayırt etmedim bu arada.. Sanatı endüstriyelleştirip para için kullanıyorsa ona sanat demem ve müziğine saygı duymam ama verdiği emek varsa ortada emeğe saygılar ;)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    5 Mart 2010
  • Anket İzmir'in en sağlam rock barı?

    yoo ooze açık.. 18 Nisan'da Ooze de konser var.. Bu arada Dungeon da sahneye çıkıp da iyi diyen varsa beri gelsin.. Bi ton monitör olmasına rağmen tek 1 tanesini bile açmazlar amatör gruplara.. Dinlediğin yerden ses çok güzel gelir ama sahnedeki için işkencedir! Ortam olarak iyidir fena değildir.. Dice'ta sahne alma fırsatım olmadı henüz.. bu arada moon_bronze arkadaşım soru rock bar dı diyorsun da Dice'ta da DJler çıkıp parti yapabiliyor Dungeon'da Rapçiler çıkabiliyor.. Noxx eklenebilir seçeneklere :)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    5 Mart 2010
  • Üye
    Berkanz
    Tarih
    5 Mart 2010
  • Anket Hangisi?

    Linkin Park ve Disturbed'i bilmeyenler hangi sanatçıyı seviyorlar acaba. İbrahim tatlısesmi ? Bu grupları dünya'da bilmeyenler kalmadı. Siz ayaktamı uyuyorsunuz :D Linkin Park en iyisi arkasındanda disturbed gelir. :) Bu arada ibrahim tatlıses'i küçümsemedim yanlış anlaşılmasın lütfen.


    Linkin parkı bu kadar seven biri olrak cok uzuldum bu ankete :DRock*N coke ye bile bu herifler hatrına giittim ama..Bu anketi yapan kişi resmen ezmiş adamları cunku linkin parkın abi diyip önünü ilikliycegi bir ton kaliteli rock grubu var linkin park genç grub o sözleri daha henuz haketmıyor :)
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    5 Mart 2010
  • Anket Hangisi?

    bu arkadaşlara virtiyöz diyenlere gülüyorum serdar öztop yazanada ayrıca gülüyorum BACH,MOZART,CHARLIE PARKER vb. isimlere virtiyöz diyoruz bunlara değil gülünç olmayın.
    Üye
    BarisAri
    Tarih
    5 Mart 2010

Anket

icemaster sorar:
En çok beğendiginiz Red şarkısı hangisi ?
  • Already Over
  • Break Me Down
  • Hide
  • Wasting Time
  • Diğer
  • İlk kez duydum be kardeş !
//www.garaj.org