green day çok kral grup.en güzel şarkıları bu sonra blouverd of brooken dreams.ama bu şarkı bende fuck ve faggot kısımlarını bipliyor.ama klibinde dümdüz kayıyo :D
gördüğüm en kolay ve sonucu en belli aynı zamanda yapılması en saçma anket :D.tabii ki rock/metal ama ikisini bu kadar aynıu kefeye koymayın.aralarında çook fark var.
hiiii tanrıçamla annemle ilgili anket yapmışlar! taparım ben bu kadına be.. asena herzaman en iyisini yapar. albümünde geneli sağlam ama 'bana kalan' diğerlerinden daha bi hoş geliyor bana :)