bence stairway to heaven ama gelmiş geçmiş en iyi solo sweet child of minedir.bir de one'in 1. olmasını metallica dinleyenlerin çokluğuna bağlıyorum.ben de dinlerim ama bir gruba bağlı kalmam.slash dünyanın en iyi gitaristiyken en iyi solosuda sweet childdir.