eski bir anket olsada yorum yazmak istiyorum.progressive müziğin sınrlarını zorlayan 2 albüm yapmışlardır.ron jarzombek'in projelerinin ardından en sevdiğim progressive grubudur
Yemin ediyorum kirk-_-james adlı arkadaşımız beni gülmekten kırıcak. Adam hala joey mi diyor. Beğenemedinmi adam 2001 yılında en iyi baterist ödülünü aldı. Ve inan bana senden çok daha değerli kardeşim. :D Sen daha onun bir tutam saçını satın alamazsın XD
Hey hey bir dakika sıkı durun çocuklar.:) Dj ve Rock yanyana durmazmı diyorsunuz yani. Slipknot ya da Linkin Park'da dj lerin ne işi var o zaman. Bence bir rock grubunda dj bulunmalı ve Özellikle şunu belirtiyim. Dj Joe Hahn Dünya'nın en iyi djleri arasındadır. Ve görevini her Linkin Park parçasında en iyi şekilde yerine getiriyor. Bu ankette Joe Hahn'a yer verdiğin için teşekkürler.