Bak güzel kardeşim eminim senin ya anlama kapasiten düşük ya da benim yaptığım anket ters düşüyor. Ben ne çok rock müzik sever gördüm hayko dinliyor ve ben ne çok rock müzik sever gördüm linkin park dinliyor. Senin sanatçı zevkine karışan yok istersen oyla istemezsen oylama. :)
ankete saldırmaya gerek yok arkadaslar .. arkadas merak etmiş , arzu etmiş sormuş .. benzesin isterdim açıkçası .. çünkü sakın söylemeye benzer bütün şarkıların güzel olacağından eminim .. pek benzetemedim velakin ..
valla ben artık bıraktım Death şarkılarını kıyaslamayı...hepsi o kadar birbirinden güzel ki..güzel yavan kalır aslında hepsi mükemmelin üstünde...ama sanki Story to tell,büyük oranda özetliyor gibi herşeyi..