Bakın bence buradaki ''michael jackson'' anketinde rock müzik severlerine hakaret edilmiş. Rock_Chevy ve hope_lives gerçekten seviyesiz insanlardır. Her Rock müzik sever Michael Jackson'dan nefret etmiyor. Bu tür düşünceler gerçekten çok saçmalık. Evet , bende bir rock severim ama michael jackson için kötü şeyler düşünmüyorum. Gerçekten pop müziğinin kralı. Buna bir lafımız yok. Lütfen seçtiğimiz kelimelere dikkat edelim de seviyesizliğe düşmeyelim. Rock_Chevy , hope_lives inanın bana slipknot sizden çok çok değerlidir. Michael jackson'ın en iyi parçası bana göre Smooth Criminal...