Yorumlar

  • Anket Sizce en iyi baterist???

    darkness noktayı koymus bence yorumlara..uzatmaya gerek yok..ha "Richard christy" gibi bir hayvanda unutulmamalı o ayrı
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    27 Şubat 2010
  • Anket Hangisinin attığı sololar daha yarmış???

    desent dostum...üzülüyorum sadece ya...ya herşeyi geçtim tüm cacophony kariyerini..hayvan gibi solo albümlerini...ya bir "Tornado of souls" yazan adam "burdakılerın yanından gecemez" gibi saçma ötesi bir sıfatla nitelenebilir mi ya? Zakk wylde hayvandır efenim...dimebag var sonra unutmayalım onu da...benim favori gitaristim Marty valla,ruhu en çok onda gordugum için..teknikten ezecek adamlar vardır belki
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    27 Şubat 2010
  • Anket Thrash Metal'in en iyi temsilcisi?

    ahahhah...yine thrash tartışması...ya adamlar Rust in peace gibi bir albümü hediye etmişler dünyaya...ve daha ne albümler...Slayer'a hiç hiç girmiyorum bile...performanslarına diyecek yok...show no mercy,hell awaits,"reign in blood", south of heaven ve seasons ne yani kolay mı yapılıyor bu albümler...daha nice grup nice albüm varken,metallica yalnızca iyi bir thrash grubu olmakla kalabilir...en iyi olmak kolay değil..
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    27 Şubat 2010
  • Anket Duygu ve Tekniği kendinde en iyi birleştiren gitarist

    Eleştirmenleri burdan selamlıyorum, Muhammed Suiçmez öneriyorum...Türkiye'nin değil belki ama en iyi Türk gitaristi(en azından metal ama benim için en iyi olmasına yeter bu).Batuhan mutlugil iyi gitaristtir ama o kadar...disko kralına çıkan gitaristlerimiz de pek tabi ki daha iyidir Batuhan'dan...

    Şıklardansa vai olabilir.ama Marty Friedman en iyidir bence
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    27 Şubat 2010
  • Anket En iyi metal albümü sizce hangisi ?

    Sana bir örnek daha Dark Tranquilllity - My Friend Of Misery. Adamlar Metallica'dan daha iyi yorumlamıştır. Bu da death gruplarının her türü coverlayabildiğine örnek..


    hop...yavaş ol bakalım dostum...bence hiç de senin dediğin gibi değil...metallica şarkılarından hiçbiri için diyemem ki"bu grup metallica'dan daha iyi çalmış"...bunu da hetfield amcanın eşsiz vokali yapıyor olsa gerek...
    ahah zamanında neler yazmışız ya...hetfield amcanın eşsiz vokali falan...hala daha iyi yorumladığını düşünmüyorum aslında orjinalinden iyi olmuş demek çok görecelidir ve kimileri- ben de dahil- bunu kabullenemez..ne de olsa o ruhu yapanlar aşılıyor şarkıya...Death'in painkiller coverı mesela şahanedir...solosuda bana kalırsa daha güzeldir.hatta vokalleride...ama şöyle bir bakınca sadece sen beğenirsin bunu...genelleme yapıp"x sanatcı y şarkısını daha iyi yorumlamıştır" demek olmaz gibi der ve saygılarımı sunarım

    Metallica'dan 91239819839812 tane daha güzel grup var evet..ama Metallica'da iyi gruptur lütfen.
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    27 Şubat 2010
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    birde favorilerimden muhammet suiçmez...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    yüzlerce solo yazabilirim buraya.metallica sololarını sevmem.tamamen tappingden oluşan(tıpkı one'ın o "hızlı"solosu gibi)eruption varken onela tappig konusunda kıyaslamam bile. şunu da söyleyeyim.bazı hayvanlar vardırki tappingle sweep pickingi birleştirir jeff loomis gibi bir manyak mesela(zero order phase albümünü dinleyin ve solo neymiş yeniden keşfedin).en sevdiğim gitarist olan jason becker(perpetual burn en sevdiğim enstrümantal albümdür) var.ve progresifliğin sınırlarını zorlamış ron jarzombek.solo projelerinden tutun megadeth'te ve cacophony'de yarattığı sololara kadar marty.ve death'in control denied ın beyni olan chuck schuldiner.pantera'dan dimebag.vinnie moore,tony macalpine,g3teki herkezler.saymakla bitmez.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Demo Bulutlar ve Röntgenler - Piyon

    Piyon; Egemen Arabacı, Can Koç, Burak Ardalı ve Candaş Orhan' dan oluşmaktadır.

    2009 yılının Şubat ayında kurulan grup, aynı yılın Eylül ayında 5 şarkıdan oluşan ''Bulutlar ve Röntgenler'' adlı ilk demo albümünü yayınladı.
    Daha sonra 2010 yılınının Şubat'ında kaydettiği 2 şarkılık ''Sanki'' demosunu http://www.myspace.com/piyonmusic adresinden paylaşan Piyon, ''Meleksin'' ve ''Düşünedur'' adlı şarkılarıyla dikkatleri üzerine çekiyor.
    Üye
    apollon88
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Üye
    basçı_fare
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    Hani ''CALIBAN'' \m/
    Üye
    threee rhreeee
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket dünyanın en hızlı solocusu kim?

    michael angelo,malmsteen,rusty cooley.hız konusunda rakip tanımazlar fazla.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket ibanez mi? Fender mi?

    all the way fender..
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    deep purple bence o yoksa led zeppelin!
    Üye
    magnetho
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Arkadaşlar punkrock,grunge ve metal türlerinde müzik yapıcam sizce hangi gitarı almam daha iyi olur.

    Rockson Washburn u falan nyie yazdın bilader :Dbaşka amrkamı kalmadı
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket En iyi Metal Grubu ?

    tabii ki linkin park!!nerde tokio hotel falan onları da koymalıydın bence haksızlık olmuşş..!!?
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    Scorpions helloween kreator bunlara saygı duyarım...ama tokio hotelle rammstein ne geziyo orda yha hele de tokio hotel!!!rammsteinı da biraz severdim ama son pussy klibiyle gerçekten battılar..:S
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket Tarzının En İyi Gitaristi Sizce Kim?

    Tony Iommiyle Slash arasında kaldım..Ama Slashi daha çok seviyorum :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    26 Şubat 2010
  • Anket En iyi Metallica şarkısı sizce hangisidir?

    Fade to black yok seek and destroy yok ride the ligtning yok gelmiş bana wherever falan koyuyosun..
    Bilmediğin bi grubun anketini yapma bi daha..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    26 Şubat 2010

Anket

BigZ sorar:
En İyi Breaking Benjamin Parçası Sizce Hangisi??
  • So Cold
  • Diary Of Jane
  • Breath
  • Forget It
  • Follow Me
  • Dance With The Devil
  • Simple Design
  • Away
//www.garaj.org