Dünyanın en çok satan 2. Albümü Back in Black..
50000 kişiden aşağıya konser vermiyorlar.
mp3 korsanlığına rağmen 8 yıl gibi bir ara sonrasında son albümleri 6 milyon sattı.
AC/DC DÜNYANIN EN İYİ ROCK GRUBUDUR.(Hardını geçtim)
blues diyenlerin yanılgısı başta ülkemizdeki blues anlayışından kaynaklanıyo bence..bu ülkede nedense hep üst sınıf dinler blues gbi bir hava var..oysa bluesun temeline baktığımızda nerden çıktığı ve nasıl insanların çıkardığı ortadadır..ben blues yapıyorum ve bu işi para için yapmıyorum zaten istesemde yapamam.estetik bakış açısı olmayan ülkem insanına ne verirsen onu alır. genelde yapılan muzıkte önem verilen şeylerde televizyonlarda gayet ortada..bluesu kimlere çalcaz diye sorduğumuzda ilk cevap kendimiz oldu..bluesda para yok bu memlekette özetle:)
zuhahaha.batuhan mutlugilin..adamın canlı performansı iğreeeeeeençççççççç.ayrıca dumandan nefret ediyorum.yaptıkları müzik(aslında müzk değil ben öyle iğrenç bi ses duymadım)tek kelimyele skandal
24 Şubat 2010 Çarşamba | Yazan: Legolas_624
Grunge yapıyolarmış :D:D bi nirvananın pearl jamin müziğine bakın bi de onlarınkine..adamlar resmen arabesk yapıyolar..
Kurt'ın şimdi mezarda kemikleri sızlıyodur eminim..:D