Yorumlar

  • Anket En sevdiğiniz Guns N' Roses üyesi???

    slash gelmiş geçmiş en iyi gitaristtir.böyle bi gitarist bir daha koloy kolay gelmez dünyaya.sweet cheild o' mine'daki attığı solo insanı coşturuyor.november rain da çok duygu yüklü.slash gibi hem çoook iyi yazan hem çoook iyi çalan biri yok.sadece çalarsın ama bu adam inanılmaz bi karizma.insan bunun hiç bi şarkısını dinlemeden şu tipe bak dersin saygı duyarsın.gitarına sololarına bu kadar duygu yükleyen bi gitarist yok.gitarı adeta ağlıyor,parçalanıyor.
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Thrash Metal'in en iyi temsilcisi?

    metallica gelmiş geçmiş en iyi metal grubudur.bence bunu kimse tartışmamalı.ama şu an farklı.ayrıca slayer'ın bence çok saçma bir müzik tarzı var
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Hangisinin attığı sololar daha yarmış???

    zuhahaha.batuhan mutlugilin..adamın canlı performansı iğreeeeeeençççççççç.ayrıca dumandan nefret ediyorum.yaptıkları müzik(aslında müzk değil ben öyle iğrenç bi ses duymadım)tek kelimyele skandal
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Opeth'in hangi albümü?

    ghost reveries'i göremiyorum bi gariplik mi var listede mi yok acaba... ilginç...
    Üye
    -bElAlI-
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket En iyi Mahmut Tuncer şarkısı hangisi ? :)))

    cenderme vardı yaaa o daha güzel:D:D:D:D:D
    Üye
    -bElAlI-
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Hangisi?

    (tabi ki anketi dalgaya alıyorum arkadaşlar)

    (:
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Hangisi?

    bi kere bas gitarın telleri elektroya göre daha kalın.
    hem bas amfilerinin ve bas efekt-prosesörlerinin fiyatları da elektro gitarınkilere göre daha pahalı.
    hem bas gitarın sapı daha uzun.

    o nedenle bas çüker diyorum.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Demo mek - Mek

    basarilii ;) çalısmalarnın devamını bekliyourz dostum..
    Üye
    Murderdolls
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket En gaz Pantera parçası?

    pantera ayrılırmı panteradan seçenek yapılırmı pantera beni parça parça eder ayırır bir de cowboys from hell çalarsa bir oldürür bir diriltir:D
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Duman Grubunun Hangi Şarkısı sizce en iyi ?

    duman sucks :D cırtın en önde gideni..
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Sizce Metallica'nın bu kadar iyi olmasını sağlayan grup elemanı hangisiydi???

    metallica ile ilgili bi ankette cliff'in olmaması imkansızdır ! cliff'in metallica'ya katkısı her zaman olmuştur özellikle şarkı sözlerinde james'in esinlenme kaynağı olarak. cliff metallica ile hala yaşatılmaya çalışılmalı bence unutulmamalı bu kadar basit bi şekilde..
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Pickpocket deyince?

    askerden de dönmüşler sanırım bekliyoruz bişeyler
    Üye
    gunes2020
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket bass gitar almak isteseniz musicman stingray mi yoksa fender jazz bass mı alırsınız

    Biraz ütopik olacak ama Carl Thompson (CT Basses) diyorum.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Sizce En iyi Florida Death Metal grubu ?

    Deicide,Morbid Angel ve Possessed.Bildiğim kadarıyla üçünün de solistleri bas çalıyor.
    zor iş.Hatta dahilere özgü bir iş.

    Ancak Glen Benton (Deicide), en fazla heavy-thrash metal'i kaldırabilen bünyeye sahip (misal ben) müzikseverleri ürkütecek hatta korkutacak türden -yuh abi- dedirten bir böğürtü çıkarıyor.İyi seviyede ingilizce anlayabilen biri olmama rağmen hiç bir deicide şarkısının sözlerini anladığımı hatırlamıyorum.

    David Vincent (Morbid Angel), hiç haz etmem sinirlerimi bozar.

    Ama öyle bir adam var ki Jeff Becerra (Possessed), tıpkı kendi türünden diğer metalik müzisyenler gibi (misal Elf'in Dio'su,misal Blind Guardian'ın Hansi Kürch'ü) bir süre sonra enstrümanı olan bas gitarın üzerindeki yükünü daha fazla kaldıramayıp 2 eliyle mikrofona sarılan bir şahsiyet.eline son 20 senedir bas gitar bile değmemiş olabilir.Ama gene de 1987'e kadar olan ki Possessed konser videolarını izlediğimde vay anasını diyorum.İnanılmaz bir kabiliyet ve herşeyden önce sahnedeki duruşu.. Bilirsiniz Slayer'ın Tom Araya'sı pasif elemandır.grup sırf paylarına düşen paranın azalmaması için 5 kişi olmamıştır.Tom Araya'nın 30 senelik Slayer külliyatında 1 tane bestesi bulunmaktadır.Zira son grubun 4.albümünden sonra söz yazımlarına da katılmaya başlamıştır.Sahnede elinde sırf -bir şey- olsun diye bulundurur bas gitarını.Tek işi Slayer'ın şarkılarını okuyup parasını almaktır.Ama Jeff Becerra öyle ki tam bir frontman izlemelere doyamıyorsunuz.tıpkı bir Motörhead'in Lemmy'si gibi Venom'un Cronos'u Sodom'ın Tom Angelripper'ı gibi.

    Ne bir Glenn Hughes,Paul McCartney ya da Sting gibi vokali aşmış-çalışı sönük bir müzisyen.Ne de Primus'ın Les Claypool'u gibi çalışı aşmış-vokali sönük bir müzisyen.

    Tam kararında ve dengeli.. Tıpkı Rush'ın Geddy Lee'si ve Motörhead'in Lemmy'si gibi.

    Bu arada ismini yukarıda zikretmediğim diğer türdeş abilere de hürmetler..

    Gene Simmons (Kiss)
    Dusty Hill (ZZ Top)
    Roger Waters (Pink Floyd)
    Phil Lynott (Thin Lizzy)
    Bootsy Collins (Bootsy's Rubber Band)
    Mark Sandman (Morphine)
    Jerry Only (Misfits)
    John Entwistle (The Who, J.E Band)
    John Wetton (King Crimson)
    Dexter Redding (The Reddings)
    Troy Sanders (Mastodon)
    Algy (Tank)
    Taneli Jarva (Sentenced)
    Jermaine Jackson (The Jackson 5)
    Rob Hawkins (The Automatic)
    Greg Lake (King Crimson, Emerson,Lake&Palmer)
    Billy Sheehan (Mr.Big)
    Spiros Antoniou (Septic Flesh)
    Stian Arnesen (The Kovenant)
    Emperor Magus Caligula (Dark Funeral)
    Jason Newsted (Papa Wheelie)
    Varg Vikernes (Burzum)
    Vegard Sverre Tveitan (Emperor)
    Ron Broder (Coroner)
    Larry Graham (Graham Central Station)
    Özkan Uğur (MFÖ)
    Emre Aliefendioğlu (Maskara)
    Burak Güven (Virüs, Mor ve Ötesi)
    Levent Candaş (Dilemma)
    Levent Yüksel (Sezen Aksu,0 Km)
    Cem Özkan (Rebel Moves)
    Marcus Miller
    Debra Killings
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Üye
    knight_templar
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Sizce Metallica'nın bu kadar iyi olmasını sağlayan grup elemanı hangisiydi???

    Robert mı :D adam 2003te geldi zaten..geldikten sonra da olağanüstü bişi yapmadı..niye koyiym onu anlmadım
    allah allah sonuçta oda metallicanın bi üyesi ki gayet güzel çalıyor o mantıkla cliffide koymamak lazım
    onun artık metallica ya bi katkısı yokki
    Üye
    __metallica___
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket hangisi daha iyi?

    dimmusuz olmaz
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    24 Şubat 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    toki hotel ile scorpions u aynı ankete koymak hangi akla hizmettir acaba şakası bile absürd
    Üye
    Hebele
    Tarih
    24 Şubat 2010

Anket

Türk_Oğuz sorar:
Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?
  • Stairway to Heaven - Jimmy Page (Led Zeppelin)
  • Eruption - Eddie Van Halen (Van Halen)
  • Freebird - Collins/Rossington (Lynyrd Skynyrd)
  • Comfortably Numb - David Gilmour (Pink Floyd)
  • All Along the Watchtower - Jimi Hendrix (Jimi Hendrix Experience)
  • November Rain - Slash (Guns N' Roses)
  • Hotel California - Don Felder/Joe Walsh (Eagles)
  • Diğer
//www.garaj.org