Sen şakamısın? marty friedman bunların yanından gecemez dıyorsun.gitarın G sinden anlamıyorsun belli bu kadar sacma bır yorum gormedım bu sıtede bırıncı sıradasın.kirk hammet ı lısteye yazmandan belli zaten.ne gunlere kaldık allahım ya cıldırmamak elde degıl.bence sen muzık denılen seyın yanından bıle gecemezsın hayatında dınlemedıgın dınlesende anlamadıgın bır adama yaptıgın elestırı kabul edılebılır degıl.sen jason becker e , richie kotzen e , vinnie moore a falan da davulcu dersın.
22 Şubat 2010 Pazartesi | Yazan: cagdas_undag