Yorumlar

  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    Müdür olmak zor iş bu sitede..
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket Last.fm kapatılmasının

    Lastfm kapalı mı bilmiyorum DNS olayı çözüyor ama dinleyemiyoruz o ayrı.. 30 şarıdan sonrası yasak ülkemizde.. ancak siteye girebilenler yeni sanatçılarla müzik ufuklarını genişletebilirler.. şiddetle tavsiye ederim.. çok sıkı takipçisimdir..
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket Hangi Agalloch şarkısı?

    agalloch anketine çok şaşırdığımı belirteyim öncelikle..
    "this white mountain on which you will die" favorimdir tavsiye ederim..
    grubu soranlar ise çoğunlukla doom metal ve melodic death yaparlar.. şiddetle tavsiye ederim.. empyrium dinleyenler de dinlerken zevk alıcaklardır eminim..
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket A Perfect Circle'ın en sevdiğiniz parçası

    the noose ve counting bodies like sheep..
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket Björk'ün size göre en özel ve güzel şarkısı?

    Diğer.. (Army of Me)
    Taparım bu kadına be!
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket Sizce bütün tiki ve özenti insanlar metal dinlese, siz yine dinlemeye devam eder miydiniz?

    Bütün tiki ve özentiler hemen hemen metal dinler zaten..
    Üye
    Unfukable
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Üye
    Gizem Öz
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket İzmir'in en sağlam rock barı?

    ooze venue yani...
    Üye
    hafifdeli
    Tarih
    22 Şubat 2010
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    listede ki 8 gruptan 6sının bas-vokal e sahip olması biraz ilginç.
    19 Şubat 2010 Cuma | Yazan: masterofbass


    anketteki 6 grup, solistlerinin bas gitar çalıyor oluşundan dolayı değil müzik dünyasına yön verdiklerinden dolayı orda durmaktadırlar.

    belirtmek isterim.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    21 Şubat 2010
  • Anket Hayko Cepkin'in Son Albümünü Nasıl Buldunuz?

    Yorumların yarısından çoğunu okudum ve sırf bu kirliliğe engel olabilmek için üye oldum. Ben Hayko Cepkin'i dış görünüşüyle yargılayan kişilerden özür dilemelerini isterim. Bir insana bu sebeple maymun denilmemeli. Hayko'nun gözünün öyle olmasının nedeni doğuştan göz kapağı gevşemesi değil midir? Ayrıca ben bu yorumu onu dinlediğim için değil insanlık için yazıyorum. Yaptığınız yorumlar çok ayıptır. Bir çok şarkısıda dinlemeye değer çok güzel parçalardır. Burada hakkını veren arkadaşlarımda var onlara teşekkürlerimi sunarım. Lütfen yorum yazarken önce biraz düşünün. Hem Hayko'yu hemde onu sevenleri düşünerek yorum yazın, alanı sözlerinizle kirletmeyin! Benimde sevmediğim bir çok sanatçı var ama ben gidipte onlara maymun demiyorum, onların konu başlıklarına kötü yorumlarda bulunmuyorum, neden yapmıyorum? çünkü onlarında sevenlerine saygı duyuyorum, herkesin zevki kendisine arkadaşlar.. !! Bu konuya cevabımda şöyle, yeni albümü güzel buldum dinlemeye değer diye düşünüyorum. Özellikle 'Yol Gözümü Dağlıyor' parçası çok hoş ve anlamlı ;)
    Üye
    glstn
    Tarih
    21 Şubat 2010
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    hani zakk ?
    Üye
    basçı_fare
    Tarih
    21 Şubat 2010
  • Anket Hangisini tercih edersiniz?

    her şey orjinaliyle güzel.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    21 Şubat 2010
  • Anket Hangisi bir numara?

    neil peart yok burda..
    30 Aralık 2009 Çarşamba | Yazan: masterofbass


    şiddetle + 1
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    21 Şubat 2010
  • Anket cort funk machine bass hakında ne düşünüyorsunuz?

    Carl Thompson'a bakın.
    Ufkunuz açılsın canlar.

    Cort zaman kaybından öte bir şey değil profesyonel çerçevede.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    21 Şubat 2010

Anket

hiaxidogan sorar:
Sizce Hangisi ? (tuhaf bi soru olmakla beraber cidden merak ediyorum)
  • Fall Out Boys
  • Breaking Benjamin
//www.garaj.org