Yorumların yarısından çoğunu okudum ve sırf bu kirliliğe engel olabilmek için üye oldum. Ben Hayko Cepkin'i dış görünüşüyle yargılayan kişilerden özür dilemelerini isterim. Bir insana bu sebeple maymun denilmemeli. Hayko'nun gözünün öyle olmasının nedeni doğuştan göz kapağı gevşemesi değil midir? Ayrıca ben bu yorumu onu dinlediğim için değil insanlık için yazıyorum. Yaptığınız yorumlar çok ayıptır. Bir çok şarkısıda dinlemeye değer çok güzel parçalardır. Burada hakkını veren arkadaşlarımda var onlara teşekkürlerimi sunarım. Lütfen yorum yazarken önce biraz düşünün. Hem Hayko'yu hemde onu sevenleri düşünerek yorum yazın, alanı sözlerinizle kirletmeyin! Benimde sevmediğim bir çok sanatçı var ama ben gidipte onlara maymun demiyorum, onların konu başlıklarına kötü yorumlarda bulunmuyorum, neden yapmıyorum? çünkü onlarında sevenlerine saygı duyuyorum, herkesin zevki kendisine arkadaşlar.. !! Bu konuya cevabımda şöyle, yeni albümü güzel buldum dinlemeye değer diye düşünüyorum. Özellikle 'Yol Gözümü Dağlıyor' parçası çok hoş ve anlamlı ;)