holly wars u tekrar dınleyıp kompozısyon ve armonı olarak tekrar degerlendırmenı rıca edıyorum..
Kompozisyon bakımından Master yarar geçer.
4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: Bandidas
16 Şubat 2010 Salı | Yazan: desent
dünyanın en iyi gitaristleri gibson kullanıyor. siz hala boyle bir anket mi yapıyorsunuz =)
14 Şubat 2010 Pazar | Yazan: Çağıl Benian
Kompozisyon bakımından Master yarar geçer.
4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: Bandidas
En iyiler olarak bunlar diye düşündüm ve koydum Zakk iyi bi gitaristdir saygı duyarım ama bence bunlar daha kaliteli sololar yazıyo..Zakk ı da eklicektim yer kalmadı kb.mayın..yalnız Marty Friedman dediğnz adam bunların yanından geçemezzz
16 Şubat 2010 Salı | Yazan: kirk-_-james
En iyiler olarak bunlar diye düşündüm ve koydum Zakk iyi bi gitaristdir saygı duyarım ama bence bunlar daha kaliteli sololar yazıyo..Zakk ı da eklicektim yer kalmadı kb.mayın..yalnız Marty Friedman dediğnz adam bunların yanından geçemezzz
16 Şubat 2010 Salı | Yazan: kirk-_-james