Yorumlar

  • Anket Dünyanın en iyi metal grubu hangisidir?

    metallica 3 sıngle ıle sahne alırken gordum...rezillik basta clean gıdıp sona cok ufakbı dıstortıon solo ekleyınce metal yapılmıs oluyorsa.......trash metal adı gıbı kendı traş bi metal türevi metallica dınleyıpde kendınıze metal dinliyorum dedirtmeyin..=))çünkü böyleleri alternatıfdende bayaa bı müzik dinliyorlar..hee sunu solemek gerekırse ritimleri cidden kulağa hoş geliyor..heavy gruplarıda ayrı bırsey ama onlara hak veriyorum çünkü onların müzik yaptığı yıllar bu kadar sert gitarlar yoktu..su an var ama heavynın bı anlamı kalmaz cok cok sert olursa..ben ne linkin park biografilerinde Nu-Metal yazdığı gibi gercekden yaptını sanırım...birde korn var zaten bu ıkısını dınleyıpde nu meal dinliyorum demeyin lacuna coil ve ya slipknot dinleyin ..ozaman nu metali görün.ya da evanescence çakması sebnem ferahı linkin cakması mangayı..glam metal yaptığını sanan tokio hoteli..(**bakınız:kiss,twisted sisters)birde dedim gibi bu metalicayı dınleıp metal dınlıyorum demeın..
    Üye
    voidwalker
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket Satılık ilanlarında gereğinden fazla Boss GT-10 satan insan görüyorum. Bunun sebebi ne olabilir?

    lambalı amfi tonu bekliyorlar ama hiç bir zaman o tonları alamayacaklarını anlıyolar :) Mali durum ortada türkiye de. aslında gayet güzel bir alet kullandım bende. ama beklenti yüksek olunca olmuyor. bende aynı sebepten sattım başka daha basit bir alet olan zoom g2u aldım gayette memnunum.
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket en iyi türkçe şarkı sözü yazarı?

    Barış Manço mu en başarısız söz yazarlarından biri ? şarkılarında günlük oylayları alaycı dille konu almak hiçte öyle basit bir iş değil. Bunun dışında bir çok duygulu şarkıda vardır Barış Manço'nun. Sanırım şarkılarıdan çok fazla dinlemedin..
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Üye
    fallenboy
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket Hala istenilen kalitede müzik yapamayışımızın nedeni ?

    atıp tutmamız, kendimiz yapmadığımız, yapamadığımız şeyleri sanki öylesine birşeymişçesine yerden yere vurmamız, tahammülsüz olmamız, burnumuzun havada olması, düşünmeden düşünemeden konuşmamız, yorumlarda yapıcı değil, yıkıcı olmamız, yabancı müzisyenleri göklere çıkartmamız, yerli insanlar yapınca burun kıvırmamız, illa herbir sanatçıya müzisyene şunu taklit ediyo şunu bilmemney yapıyor bunun gitarını kullanıyor diye etiketleyip saçmalamamız yaptığı eserleri doğru düzgün dinlememiz, sadece müzik değil her yönde böyle olmamız, illa iddia oynar gibi o bundan iyi şu bundan kötü o buna bin basar diye salak saçma atıp tutmamız vs vs diye gider :)
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    ben notadan okuyup çalacak kadar çok bilmiyorum ama dinlediğimi de çalabiliyorum...eksiğimi de tablardan kapatıyorum gayet konser de veriyorum...piyasa oğlanları gibi de şarkı yazabilirim ama şarkı yazmanın bu kadar basit olmadığını bildiğim için ve 3-5 günlük piyasa oğlanı olmak istemediğim için de hazır olana kadar çalıcam...sanmıyorum ki nota öğrenmek zorunda kalayım...
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket Kadıköy'deki hangi studyo daha iyi?

    platin'i tek geçerim
    gerçekten çok iyi biryer
    gerçek sesi orda alıyorsunuz...
    Üye
    xakıcı
    Tarih
    15 Şubat 2010
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    trivium mu efsane mi ? şaka mı ? sadece gülüyorum...kıyasladığınız türler bi kere zaten farkli thrash ve metalcore...onu geçtim as i lay dying gibi metalcore un tanrısı kabul edilen bi grup varken trivium a büyük grup demek cok yanlış... as i lay dying deki teknik sweep-tappingler başka hiç bir metalcore grubunda yoktur...ya biraz alakalı şeyler söyleyin...
    Üye
    dotta
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Opeth'in diğer gruplardan farkı

    opeth in müziği tool müziğiyle neredeyse aynıdır tek fark opeth te latin ritmler üstünde brutal veya clean vokaller olması...kucuk farklarda opethi sıradan yapmakta kurtarmaz...bunun gerçek veya sahte kitleyle alakası yoktur...opethin orchid albümü belki bi nebze farklı olabilir...
    Üye
    dotta
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Jason Becker hakkındaki düşüncelerin?

    teknik,yaratıcı bir o kadarda duygulu bir gitaristti.hastalığı bence Dünya'daki en büyük trajedilerden biridir.benim ilahım ve gerek kişiliği gerek müziğiyle idolümdür.bilmeyenlerin olması ise en kıl olduğum şey.o kadar gereksiz kişileri severlerken...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket cradle of filth in en son albümünü naasıl buldunuz ?

    blilek metal zaten sevmem.ve cradle of filth bilek metalin adını kirleten gruplardan biri.size emperor derim.2. ve 3. albümlerini dinleyin.bilek sevipte beğenmedim diyen gelsin bana.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Tonunu en çok sevdiğiniz solo gitarist?

    petrucciyle malmsteen arasında kaldım ıkısınıde cok beğenıyorum
    Üye
    Mr Kaleli
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Sololarda hız mı, yoksa duygu mu, sizi uçurur?

    ikiside tek başına yeterli gelmez solo dediğin bence teknik,duygu ve yaratıcılığın harmanıdır.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Tonunu en çok sevdiğiniz solo gitarist?

    ton diyince aklıma jeff loomis gelir.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket En iyi tapping yapan gitarist?

    van halen tappingin vücut bulmuş hali ama teknik olarak en başarılısı şov amaçlı olsa bile chris broderick.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Arkadaşlar punkrock,grunge ve metal türlerinde müzik yapıcam sizce hangi gitarı almam daha iyi olur.

    paran varsa fender (strat serisi),gibson ve musicman derim.daha çok bas gitardaki stingray serisi ile tanıdığımız musicmanin muazzam elektrik gitarları vardır.
    ancak fender,musicman ve gibson alacak param yok diyorsan iyi bir squier ya da uygun fiyatlı bir yamaha düşünebilirsin.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket sizce paraya en cabuk ve en rahat hangi muzik türüyle ulasabiliriz ?

    türkiyede pop arabesk gibi türler.jazz-blues yapanların açlıktan nefesleri kokmasa iyidir onların tek ihtiyacı müziktir :) underground seçeneği saçma çünkü underground zaten bilinmeyen gruplarla ilgili bir terim.alternative rock falan yaparsanız yurtdışında paraya para demezsiniz.ki bence müzik para kazanmak için yapılan şey müzik değildir :)
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010

Anket

13_Cuma sorar:
En iyi Green Day şarkısı
  • 21 Gun
  • American İdiot
  • Holiday
  • 21st century breakdown
  • boulevard of broken dreams
//www.garaj.org