atıp tutmamız, kendimiz yapmadığımız, yapamadığımız şeyleri sanki öylesine birşeymişçesine yerden yere vurmamız, tahammülsüz olmamız, burnumuzun havada olması, düşünmeden düşünemeden konuşmamız, yorumlarda yapıcı değil, yıkıcı olmamız, yabancı müzisyenleri göklere çıkartmamız, yerli insanlar yapınca burun kıvırmamız, illa herbir sanatçıya müzisyene şunu taklit ediyo şunu bilmemney yapıyor bunun gitarını kullanıyor diye etiketleyip saçmalamamız yaptığı eserleri doğru düzgün dinlememiz, sadece müzik değil her yönde böyle olmamız, illa iddia oynar gibi o bundan iyi şu bundan kötü o buna bin basar diye salak saçma atıp tutmamız vs vs diye gider :)