Yorumlar

  • Anket pink floyd deyince...

    pink floyd'un kötü bir parçası olabileceğini sanmıyorum ama shine on you crazy diamond (özellikle live versiyonu) beni için çok şey ifade ediyor.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Hangisinin müziği size daha çok hitap eder?

    Teşekkür ederim arkadaşlar oylarınız ve yorumlarınız için...
    Üye
    Kan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Alternative diyince akla gelen ilk grup??

    Aslında ordaki grupların hepsi alternatif denince akla ilk gelenler arasında ama nirvananın 2-3 şarkısı diğerlerini tek geçer
    Üye
    candysux
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Sizce en iyi Amon Amarth şarkısı ?

    pek sevmem ama guardians of asgard diyebilirim.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Üye
    zeLp
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket En Beğendiğiniz Metallica Üyesi ??

    harbiden metallica 2 kişimiki xD
    Üye
    candysux
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Size göre dünyanın en iyi bateristi kim ?

    sorunlumusun :) bu anketi yapan abi:) ordaki gruplarla jazzı nasıl kıyaslayabilirsin. jazz davul dan bahsediyorsun.
    Üye
    darknessinlove
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Bekçi hakkında ne düşünüyorum neler yapsın :)

    o zaman o seçeneği koymasaydın


    Mizah diye bir sey var onuda sana koymak lazımda neyse :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Üye
    Darkwizard
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    Ozzy Osbourne diyorum. Randy Rhoads genç yaşta yaşamını yitirmeseydi geleceği çok parlaktı ama onun yerini Zakk iyi doldurdu.
    Üye
    Darkwizard
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket progressive müzik deyince akla gelen grup?

    progressive türüne her ne kadar elektronik-tuşlu altyapıyı 1980-1990 yılları arasında biraz abartmış olsa da katkıları inkar edilemeyecek olan; RUSH.

    Pink Floyd,dönemdaşı Rush'a göre progressive türüne daha sadık bir gruptur.
    Ancak Rush 68 yılında Toronto'da başladığı müzik hayatına Cream ve The Who'yu örnek alarak Klasik Rock grubu olarak başlamıştır.Sonradan elektronik altyapısı yoğun müzikler yapmaya başlamıştır.Rush, Pink Floyd'un aksine 3 kişilik dev orkestradır.Kuzey Amerika'nın en iyi grubudur.
    Bizim yurdumuzdaki gitaristler pek umursamıyor olsa da Rush gitaristi Alex Lifeson, Jimmy Page gibi Tony Iommi gibi George Harrison gibi gitar tanrılarından biridir.Rush davulcusu Neil Peart,360 derece davul setupı kullanan ilk davulcudur.Rush solisti Geddy Lee,Robert Plant ile mukayese edilebilinecek türden bir sese sahip olmasının yanı sıra Cliff Burton,Les Claypool gibi bas çalıcıları etkileyebilecek türden bir bas gitar virtüözüdür aynı zamanda gitarist ve muazzam klavye-syntheizer çalıcıdır.

    Kısacası Rush, The Beatles,Rollind Stones ve Aerosmith ile birlikte dünya müzik tarihinde en fazla golden ve platinium plak ödülü kazanan 4 gruptan biridir.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Nirvana dinler misiniz?

    Nirvana dinleyen özenti oluyosa ölsün
    Üye
    candysux
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Üye
    Darkwizard
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket En iyi Hard Rock grubu hangisi ????

    Journey bu ankette olmalıydı
    Üye
    Darkwizard
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Şöyle eskilerden gelen gruplara baktığınızda işte budur dediğiniz Trash grubu hangisidir?

    şu an dünya üzerinde halen thrash dinleyen birileri varsa bunu SLAYER'a borçludur "nokta".
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Senin mp3 player'ında en fazla hangi tarz parça var?

    Pop ve Rap 1 er kişi çok üzücü :D
    Rock/Metal 150 kişi bu çok iyi :D
    Üye
    6SeR6HaT6
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket ::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?

    şarkı sözlerini ararken.
    Üye
    6SeR6HaT6
    Tarih
    14 Şubat 2010
  • Anket Dave Mustaine mi? James Hetfield mi?

    Metallica'ya bok atma modası 2010 a geldik hala bitmedi :D Acıyorum Sizlere Ya Yemin Ediyorum Kirk Gitar mı çalıyor demiş Hatta bi tanesi :D Sen Çık 55 bin kişilik sahnede kirk'le bi atışsana abi ben blok fülüt mü çalıyordum penayla mı çalıyorduk bu tellere mi vuruyoruz şu köprü gibi şey ne işe yarıyor potanslardan mı ses açılıyordu die kalırsın gülüm :D sen Kirk'ün wah pedalı ol ayagında ezsin seni adam 15 yaşından beri çalıyor en aşagı 30-35 yıldır gitar çalıyor eminim ki yaşının 2 katıdır bu :) hatta pardon 0-6 yaş arasının kaç katı oluyordu ?

    James vokal olarak da sahne show'u olarak da Dave'i ezer de geçer de.
    Gitaristlik olarak da siz James Hetfield'ın ne oldugunu bilmediginiz için atın bol keseden.
    7 sülale birleşseniz bir Master Of Puppets'ın bir riff ini yazabilir misiniz aciz insanlar :)

    James hetfield Ritim gitarist olarak aşmıştır ki bu zaten sahne showlarından çok da iyi anlaşılır :)

    Ha diyelim tamam dediginiz gibi Dave Mustaine James'i gitarda da ezdi diyelim.

    Bir arkadaş da Kirk,Lars,James,Rob,Zakk Wylde'ı çarpar böler hede hödö demiş.
    Bu Guitar Hero dave abimiz Alexi Laiho'nun karşısında napacak peki madem James ve Dave sınırlarını aştık Zakk'e kadar açıldı konu bunun da cevabını verebilecek biri var mı Megadeth fan'ları arasında :)
    Üye
    cagdas_undag
    Tarih
    14 Şubat 2010

Anket

fearful_girl sorar:
direc-t grubunun hangi şarkısını seviyorsunuz?
  • hasret
  • wooden love
  • ama hepsi yalan
  • hayat
  • senle veya sensiz
  • uğrunda yandım
  • dinlemiyorum
  • yorum yapacağımm....
//www.garaj.org