metallica artık yok derken??..2008 yılında; the day that never comes,my apocalypse gibi parçaları piyasaya süren ve halen dünya çapında konser veren bir grubun artık olmadığını hangi zihniyetle söylüyorsun ki...tabi canım slipknot,korn,linking parking varken nasıl ''METALLICA'' efsanesini dinleyebilirim ki..haklısınız yeni nesil :@