Haklısın katılıyorum.. sanata tek kuruş harcamayacak milletiz.. kaç kişi gidip orijinal albüm alıyor? medyatik olan tutuluyor sanatın değeri "ülkemizde" yok.. malesef o açıdan çok geri kalmış bir toplumuz.. bahsettiğin kişiler kanaatimce sanatçı değil şarkıcı olabilecek insanlar.. ama Türkiye'de Demet Akalın da sanatçı İsmail YK da.. Yurtdışına çıkarsın Finlandiyaya gidersin sokak çalgıcıları bile sanat icra etmektedir.. Ama biz hala sanatçı/şarkıcı ayrımını yapamıyoruz.. Üzücü..7 Şubat 2010 Pazar | Yazan: xx_kaan_xx
heretixlave