Yorumlar

  • Anket Opeth'in en çok etkileyen şarkısı hangisi?

    kesinlikle black rose immortal.her şeyiyle şaheser.ankette opethin eski dönemlerinin es geçildiğini görüyorum.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket AC-DC'nin en iyi parçası?

    hepsi ayrıdır ama back in black in riffleri ve solosu paha biçilemez.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket En iyi Hard Rock grubu hangisi ????

    deep pruple...ritchie blackmore a sorun nedenini ! :D
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket '70'ler deyince akla gelen ilk grup?

    ya abi muhteşem bir anket karar veremiyorum ağlıycam şimdi :'( hepside progresif rock denen hadisenin babası olan gruplar.oldschool progressive rock seven birine yapılmadzdı bu...hepsi diyorum ve ankete oy vermiyorum haksızlık olacak çünkü...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket En iyi albüm?

    kesinlikle endgame.sololar "shred" solosuydu gerçi.ileride daha özgün akılda kalıcı sololar atmaya başlar umarım.hem david ellefson'da megadethe döndü.endgame e 8 puan versem world painted blood a 7 death magnetic'e 6 verirdim.ama şöyle bir şey varki bence son yıllarda çıkan en iyi thrash albümü kreator'un hordes of chaos u
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket Hangi rock/hard rock grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    deep purple'ın paspasçısı olup her gün ritchie blackmore'un gitar çalışını izlemek...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket Dünyanın en iyi metal grubu hangisidir?

    metal müzik o kadar fazla tür ve grup barındırıyorki tek bir ankete indirmek yanlış olur.diğer diye bir şık açılırsa oraya yüklenilir ve anketin hiç bir anlamı kalmaz.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket Solosuz metal olur mu?

    solo metalin ilk zamanlarından beri gelmiş adeta bir "gelenek".diğer tüm enstrümanlar geri plana girmişken solonun girmesiyle kendinden geçmenin nasıl bir his olduğunu anlayan bilir.kötü yapılmışından kaçmak isterim zaten.(bkz:smell like teens spirit) bu kadar saçma solo olmazki grunge a zaten kılımdır metale verdiği zararlardan ötürü.her neyse konumuz metal. kısacası metal müzikte mutlaka solo olmalıdır.güzel bir solosu olmayan parçadanda haz alamam...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket Yeteneğinize göre hangisinin arkasında olurdunuz ?

    ayrica okey rock music good fakat pop müziğe de bok atmak yersiz. özellikle bir enstrüman ile ya da müzikle uzaktan yakından ilgileniliyorsa kulağa gelen sound un hangisinin tamamen ticari hangisinin müzik aşkı ile yapildiğini anlamak zor olmasa gerek barrioscuğum.. değil mi ? yani bir ebru yaşarla bir hande yener sound unu bir sertab erener sound unu kıyaslamak.. eh. :)
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    13 Şubat 2010
  • Anket Solosuz metal olur mu?

    anthrax'ın metallica'dan coverladığı "sanitarium"u dinlerseniz olur.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Parça Poets Of The Fall - Carnival Of Rust (Türkçe Çeviri)

    süper defalarca dinledğim bir parça bugünlerde
    Üye
    operaud
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket Dünyanın en iyi metal grubu hangisidir?

    kardeşim yapmayın böyle anketler lütfen.
    metal müziği yaratan ortaya çıkartan 1.jenerasyon adamlarla dünyaya mal eden yayan 2.jenerasyon adamları aynı anket altında nolur sunmayın.
    iron maiden,black sabbath,judas priest,motörhead'in yeri ayrı.
    metallica,slayer,megadeth'in yeri ayrı.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket Sizce Metallicayı adam gibi ayakta tutan üyesi hangisidir??

    bence grubu bu zamana kadar gerçekten ayakta tutan Kirk Hammett oldu çünkü lars ve james çok zor bi dönemden geçti grup içi tartışmalar filan jason ın grubu bırakması ama ona rağmen kirk grubu doğru yola hep sokmayı başardı..
    Üye
    fukemup
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket Şöyle eskilerden gelen gruplara baktığınızda işte budur dediğiniz Trash grubu hangisidir?

    evet malesef megadeth efsanesini atlamışım büyük ayıp etmişim çok çok özür
    Üye
    erolayer
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket Türkiye'de Rock ?

    Haklısın katılıyorum.. sanata tek kuruş harcamayacak milletiz.. kaç kişi gidip orijinal albüm alıyor? medyatik olan tutuluyor sanatın değeri "ülkemizde" yok.. malesef o açıdan çok geri kalmış bir toplumuz.. bahsettiğin kişiler kanaatimce sanatçı değil şarkıcı olabilecek insanlar.. ama Türkiye'de Demet Akalın da sanatçı İsmail YK da.. Yurtdışına çıkarsın Finlandiyaya gidersin sokak çalgıcıları bile sanat icra etmektedir.. Ama biz hala sanatçı/şarkıcı ayrımını yapamıyoruz.. Üzücü..7 Şubat 2010 Pazar | Yazan: xx_kaan_xx


    aynen ben de sana katılmaktayım .. bu konuda birinin beni anlayıp daha üstüne söylemek istediklerimi söylemesi beni daha da mutlu etmiştir .. bize böyleleri lazım .. lütfen ..
    Üye
    öztürkpark
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Parça Metallica - No Leaf Clover (Türkçe Çeviri)

    Boşu Boşuna gelmiş geçmiş en çok tanınan grup değil yani :) böyle sanatçılar dünyaya 1 kere gelir değerlerini bilmek lağzım :)
    Kazandıkları paralar 1000 kez helal onlara :)
    Üye
    Mrblueberry
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    •heretixlave•


    şöyle bir şiir de var, ünlü halk ozanı deve lombardo yazmış

    garibim slayerım
    yaban ellerde
    gurbet ellerde

    çoban necdet
    dinler megadeth
    garibim slayer
    olmuş panayır

    emdi yürek yırtılur.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    12 Şubat 2010
  • Anket AC-DC'nin en iyi parçası?

    hepsi ve ankette olmayan daha zilyon tane parçası var ama tandırsıtrak!! aşırı eğlendiğim bi parçadır
    Üye
    Maverai
    Tarih
    12 Şubat 2010

Anket

BassCat sorar:
Tüm dünyadaki müziği ve müzisyenleri göz önünüze aldığınızda, kendinize 8 üzerinden not verseniz kaç olurdu?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
//www.garaj.org