4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: Leviathan
espri mi yaptın öldürdün beni
4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: portugese
peki hayranları yapmış olsun peki sen ben görürken system of a down üyeleri görmüyormu bu klibi? resmi şarkıları birleştirilmiş bu kadar yayınlandığına göre ya telif hakkını vermişlerdir ya da işlerine geliyodur memnunlardır şikayetçi değillerdir seslerini çıkartmıyolardır.. Neden çıkıp da "bu nedir kardeşim kim bu başka bir millete bizim müziğimizi kullanarak saldıran? Kim bizim müziğimizi lekeleyen" demiyor? başka bir ankette "miasmus" nickli bir arkadaş çok güzel anlatmış paylaşmak istiyorum.. Anlayana....
***************
bak şimdi hoca,ilk olarak sana Atatürk'ün ismini büyük yaz dedim sen hala diretiyorsun,Atatürk'çüyüm diyorsun;ama yanlış yapıyorsun.neyse...o bahsettiğin anketteki herkesi okudum.biri 'Türkler ve köpekler giremez' yazmış,böyle bir gruba niye gideyim demiş.sende gördünmü böyle bi pankart,inanma demişsin.orda bahseden adam gibi bende gördüm ve lanet olsun ki şu an resmi sitesinde bulamıyorum,başka yerleride araştıramayacak kadar sinirlendirdin beni;ama sana bu resmi bulacam.
sonra klibe laf yapanlara demişsin,klip onların değil,onlar şarkıyı yapmış,ermenilerde kendilerince klip çekmiş.orda arkadaşlarda bahsetmiş.peki bu adamlar bu klibi görmüyor mu? bu klibin altında kendi müziklerinin uluslar arası bir savaşa dönüşeceğini göremiyorlar mı? kandırma kendini.
senle alakalı değil,biri demiş 'soad uzakta,bağırırsınız.ahmet kaya'ya bağırsanıza'.biz ahmet kaya çaldığında kafeden kalkıp giden,o kafenin sahibine şerefsiz diyen insanlarız.kaba tabir kullanmak istemiyorum ama kocaelide kaç tane kafe bu veya bunun yüzünden BASILDI,olaylar çıktı.okulumuzda sadece Atatürk'e hakaret etmeye meyilli,pkk sempatizanı adamların gırtlaklarındayız.2grup arasında bir kıvılcım çıksa haberlerde okursun kan gölü hikayelerini.o derece arkadaşlarım,o derece düşmanlarımız var.sana bunu söyledim,ben aşırı milliyetçi bir insan değilim;ama olay Atatürk'ün hizasına ulaşırsa sesimi yettiğinden fazla çıkarırım.
bu adamların müzikal açıdan yaptıklarını beğenmiyorum demedim veya saygısızlık yapmadım yaptıkları müziğe;ama bunlar müzikten çok siyaset reklamı yapıyorlar.sende savunmuyor gibi gözüküyorsun;ama net bişey savunuyorsun bu adamları.
************************
miasmus'tan alıntıdır..
Madem 45 yaşındasınız bugün özgürce aldığımız nefesi, babalarımızın kim olduğunu dinimizi imanımızı bilmemizi System Of A Down'un propagandalarına veya müziklerine değil, müzik sanatını kullanarak saldırdıkları ve bu grubu alkışlayan, bağıran, çağıran, hayranlık duyan "Türk" kardeşlerimizin dahi kemiklerinin sızlamasına sebep olduğu toprak altında yatan atalarımız olduğunu, müzisyen diye ortaya çıkıp müziği lekeleyen bu insanların popülerlik için kullandıkları o yüce insanlara borçlu olduğumuzu size ben öğretmemeliyim.. oturun düşünün.. Saygılar..