Yorumlar

  • Anket Size göre dünyanın en iyi bateristi kim ?

    sıralamam: 1-Buddy rich 2-dennis chambers 3-john bonham 4-ed shaugnessy 5-mike portnoy
    Üye
    rebel-dolphin
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Bruce,Rob,Ozzy..Heavy Metal vokali budur dediğiniz efsane hangisi???

    Rob Halford.. kesinlikle gelmiş geçmiş en güçlü seslerden biri ve sesini nerde ne şekilde kullanacağını biliyo bu adam.. bruce dicknson kendisi tarafından keşfedilmiştir diye bir rivayette vardır şayet... ve Rob amca ya :/ ...
    Üye
    Maverai
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket pink floyd deyince...

    kesinlikle hey you ama another brick in the wall ve WYWH de yok sayılamaz hiçbiri ankette bulunmasa da!
    bu sebepten comfortably numb..
    Üye
    Maverai
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Hangi elektro gitar daha kaliteli?

    ohaa tabii kide jackson
    Üye
    ugorfx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Sizce aşağıdaki gitaristlerden hangisi duygu ve tekniği en iyi şekilde harmanlamış?

    Marty tek geçiyorum ben de,favori gitaristim...üstüne de tanımam evet...istediğinizi diyebilirsiniz...cacophony,megadeth ve solo albümlerine bakınca...soruda da "duygu" dediği için..belki de açık ara Marty...
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    Esprili bir yaklaşım sergilemiş aslında da...baydı bunlar be...valla
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Üye
    tearful days
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Pickpocket deyince?

    şu geyiğiniz öldürüyor beni. diğer ülkeler çok farklı sanki.
    15 Ocak 2010 Cuma | Yazan: portugese


    çok farklı tabi.. örneğin metal amerika'da neden yaygın..? Finlandiya.. Git gözünle gör sokak çalgıcıları bile sanatçıdır orda ağzın açık izlersin.. Müziği endüstriyel araç olarak kullananlar belli.. Apocalyptica, Trivium, vs.. neden hiç kendi çizgilerinden ödün vermiyorlar? Çünkü kendi "SANATLARINI" icra ediyorlar..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Size göre dünyanın en iyi bateristi kim ?

    Moose (Michael Thomas) canlı performansta albüm performanslarını çok aşmış, kendisini çok hızlı geliştiren bir baterist.. Bullet For My Valentine konserlerinde çok fazla dikkat çeker.. Ama dünyanın en iyisi demek haksızlık olabilir.. Sıradan bir baterist olmadığı da aşikar beğenerek izlemekteyim önümüzdeki yıllarda adından çok fazla bahsettirecek şüphem yok..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Türkiye'de Rock ?

    ender kişi ve gruplar tarafından icra edildiğini düşünüyorum . bkz .kurban . bkz. demir demirkan. gerisi yalan lan emre aydın mış , duman imiş . gerçi onlar da parayı kırıyor o kısmı var bi de işin .. yazık gençler yazık .. kendinize gelin . ayıp , günah ..
    5 Şubat 2010 Cuma | Yazan: öztürkpark


    Haklısın katılıyorum.. sanata tek kuruş harcamayacak milletiz.. kaç kişi gidip orijinal albüm alıyor? medyatik olan tutuluyor sanatın değeri "ülkemizde" yok.. malesef o açıdan çok geri kalmış bir toplumuz.. bahsettiğin kişiler kanaatimce sanatçı değil şarkıcı olabilecek insanlar.. ama Türkiye'de Demet Akalın da sanatçı İsmail YK da.. Yurtdışına çıkarsın Finlandiyaya gidersin sokak çalgıcıları bile sanat icra etmektedir.. Ama biz hala sanatçı/şarkıcı ayrımını yapamıyoruz.. Üzücü..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    tokio hotel hariç doğru düzgün grup yok burda be..
    24 Ocak 2010 Pazar | Yazan: •heretixlave•


    bu yorumu yazdığın anki sarhoşluğuna veriyorum.. içkili içkili girip saçma sapan yorumlar yazmayın şu siteye.. Tokio Hotel kim ya? Burdaki grupların hiçbirini sevmediğim dip notunu düşerek soruyorum: Scorpions, Rammstein, Blind Guardian, Haggard, Alphaville gibi sanatçılar varken Yurtseven Kardeşler'in Avrupalı versiyonu olan Tokio Hotel kimdir? Sanat adına ne yapmışlardır Allahınızı severseniz saçmalamayın ya
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket System Of A Down

    4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: Leviathan



    espri mi yaptın öldürdün beni
    4 Şubat 2010 Perşembe | Yazan: portugese


    peki hayranları yapmış olsun peki sen ben görürken system of a down üyeleri görmüyormu bu klibi? resmi şarkıları birleştirilmiş bu kadar yayınlandığına göre ya telif hakkını vermişlerdir ya da işlerine geliyodur memnunlardır şikayetçi değillerdir seslerini çıkartmıyolardır.. Neden çıkıp da "bu nedir kardeşim kim bu başka bir millete bizim müziğimizi kullanarak saldıran? Kim bizim müziğimizi lekeleyen" demiyor? başka bir ankette "miasmus" nickli bir arkadaş çok güzel anlatmış paylaşmak istiyorum.. Anlayana....

    ***************
    bak şimdi hoca,ilk olarak sana Atatürk'ün ismini büyük yaz dedim sen hala diretiyorsun,Atatürk'çüyüm diyorsun;ama yanlış yapıyorsun.neyse...o bahsettiğin anketteki herkesi okudum.biri 'Türkler ve köpekler giremez' yazmış,böyle bir gruba niye gideyim demiş.sende gördünmü böyle bi pankart,inanma demişsin.orda bahseden adam gibi bende gördüm ve lanet olsun ki şu an resmi sitesinde bulamıyorum,başka yerleride araştıramayacak kadar sinirlendirdin beni;ama sana bu resmi bulacam.

    sonra klibe laf yapanlara demişsin,klip onların değil,onlar şarkıyı yapmış,ermenilerde kendilerince klip çekmiş.orda arkadaşlarda bahsetmiş.peki bu adamlar bu klibi görmüyor mu? bu klibin altında kendi müziklerinin uluslar arası bir savaşa dönüşeceğini göremiyorlar mı? kandırma kendini.
    senle alakalı değil,biri demiş 'soad uzakta,bağırırsınız.ahmet kaya'ya bağırsanıza'.biz ahmet kaya çaldığında kafeden kalkıp giden,o kafenin sahibine şerefsiz diyen insanlarız.kaba tabir kullanmak istemiyorum ama kocaelide kaç tane kafe bu veya bunun yüzünden BASILDI,olaylar çıktı.okulumuzda sadece Atatürk'e hakaret etmeye meyilli,pkk sempatizanı adamların gırtlaklarındayız.2grup arasında bir kıvılcım çıksa haberlerde okursun kan gölü hikayelerini.o derece arkadaşlarım,o derece düşmanlarımız var.sana bunu söyledim,ben aşırı milliyetçi bir insan değilim;ama olay Atatürk'ün hizasına ulaşırsa sesimi yettiğinden fazla çıkarırım.

    bu adamların müzikal açıdan yaptıklarını beğenmiyorum demedim veya saygısızlık yapmadım yaptıkları müziğe;ama bunlar müzikten çok siyaset reklamı yapıyorlar.sende savunmuyor gibi gözüküyorsun;ama net bişey savunuyorsun bu adamları.
    ************************
    miasmus'tan alıntıdır..
    Madem 45 yaşındasınız bugün özgürce aldığımız nefesi, babalarımızın kim olduğunu dinimizi imanımızı bilmemizi System Of A Down'un propagandalarına veya müziklerine değil, müzik sanatını kullanarak saldırdıkları ve bu grubu alkışlayan, bağıran, çağıran, hayranlık duyan "Türk" kardeşlerimizin dahi kemiklerinin sızlamasına sebep olduğu toprak altında yatan atalarımız olduğunu, müzisyen diye ortaya çıkıp müziği lekeleyen bu insanların popülerlik için kullandıkları o yüce insanlara borçlu olduğumuzu size ben öğretmemeliyim.. oturun düşünün.. Saygılar..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Metallica'nın en yakışıklı üyesi

    Cosmopolitan'a bağlanmış mevzu iyice.Hadi bakalım.
    Üye
    T_TRiSTANİA
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket En İyi Genç Vokal

    arkadaş bırakın şu iron maiden'a alternatif, metallica'nın veliahtı, geleceğin maradonası, 10 alex eder denilen adamları yahu. yukarıdaki grupların üçü de birbirinden orijinal müzik yapıyor, oturun kulak verin bir..
    5 Şubat 2010 Cuma | Yazan: •heretixlave•


    yukarıdaki şıklara birşey demedim ki kendi fikrimi söyledim.. trivium da en orijinal müzik yapan gruplardan.. riffleri olsun melodileri olsun herşeyleri orijinal sen de otur kulak ver bir..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Metallica'nın en yakışıklı üyesi

    Metallica üyelerine hala yakışklı yok bilmem karizma diyen varsa gitsin köyde hayvancılık yapsın
    6 Şubat 2010 Cumartesi | Yazan: derin


    +999999999999999999999999999999999999999999999 dede olmuş adamlar.. sırf sevdikleri için yakışıklı sıfatını yapıştırmazlar mı :D dede olmasını geçtim kirk ün gençliğinin neresi yakışıklı be abi göz var nizam var.. hiçbiri yakışıklı değil.. lakin müzik konusunda iyiler.. yaptıkları müziği hiç sevmesem de iyi oldukları gerçeğini değiştirmez..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Şubat 2010
  • Anket Solosuz metal olur mu?

    yapan yapar ya :D
    Üye
    bereket94
    Tarih
    6 Şubat 2010
  • Üye
    basist35
    Tarih
    6 Şubat 2010
  • Anket Sizce yeni müziğe yeni başlayan birisine tab sistemini öğretmeye ne dersiniz?

    Portrede öğrenmek gerçekten zor :)
    Bence portrenin yanında kesinlikle tab öğrenilmeli.
    Üye
    optimistduru
    Tarih
    6 Şubat 2010
  • Anket Jackson Gitarla Blues Yapılırmı?

    children of bodom'un belgeselinde gördüm gitaristi ESP gitarla blues yapıyodu yapılır yani:)
    Üye
    buraxx
    Tarih
    6 Şubat 2010

Anket

kanportakli sorar:
Sizce bugüne kadar Türkiye'de en fazla çalınmış ve coverlanmış parça hangisi?
  • Blur - Song 2
  • Nirvana - Smells Like Teen Spirit
  • Greenday - American Idiot
  • Black Sabbath - Ironman
  • Duman parçaları
  • Ogün Sanlısoy parçaları
  • Kurban parçalrı
//www.garaj.org