ender kişi ve gruplar tarafından icra edildiğini düşünüyorum . bkz .kurban . bkz. demir demirkan. gerisi yalan lan emre aydın mış , duman imiş . gerçi onlar da parayı kırıyor o kısmı var bi de işin .. yazık gençler yazık .. kendinize gelin . ayıp , günah ..
bence kişiye bağlamamak lazım.zamanında tarzlarında en iyilerdendi metallica.şimdi de iyidir ama kill'em all,ride the lightning,master of puppets'ları özlüyoruz...
arkadaş bırakın şu iron maiden'a alternatif, metallica'nın veliahtı, geleceğin maradonası, 10 alex eder denilen adamları yahu. yukarıdaki grupların üçü de birbirinden orijinal müzik yapıyor, oturun kulak verin bir..
led zeppelin tabi ki. davulcuları öldü adamlar da onunla beraber öldüler. arkadaslık olayı bu bence. böyle bir grupta calmak, o grubun parcası olmak cok güzel bir duygu olurdu.
komsuluk iliskileri müzikten büyük oldugu icin ismin pek önemi yok bence. lakin manga icin sanstır katılmak. aldıkları ödülle beraber burada da ekranda gözükecek olmaları kendilerini iyice benimsettirecektir. bence.