ayrıca grupların çoğu piyasaya hitap ettiklerinden görünüşünde belli derecede önemi vardır. 3-5 tane tinerci/dilenci kılıklı insanı topla gruba bir de görüntü olarak ilgi çeken insanları topla.. tabi ki fark vardır. Herkesin ezik dediği Tokio Hotel var.. bencede çoluk çocuk şarkıları ve müziklerini dinleyen kitle de belli. Fakat bu kadar dikkat çekip dünyaca ünlü olmasında kimse değişik görüntülerinin payı olmadığını söyleyemez. Bu bir örnek sadece.. Saygılar.
31 Ocak 2010 Pazar | Yazan: xx_kaan_xx
Bu sonucun çıkacağını aşağı yukarı hepimiz biliyorduk sanırım. Bu grubun daha iyi parçaları var ama neden bilmiyorum Killing me Killing you cevabı klişeleşmiş.Klibinden olsa gerek, bekleyin şu vokal için dinleme özentiliğini durdurmaya çabalayayım.. Bu aşağıdaki linki dinleyip de hala Ville'ye olan sevgisinden Sentenced dinleyen varsa, onun müzik anlayışına da annesine de Brief is the Light'ı göndereyim, evet, iyimser biriyim, ankete göre yorumlar yapıyorum falan.. Herneyse, ahanda link: http://www.youtube.com/watch?v=lUmjltyxsFc
30 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: Darkwizard
1 Şubat 2010 Pazartesi | Yazan: brutalymusic
zeka ölçütü o olursa eğer, piyano çalanların yanında bateri çalanlar hanzo olur olum. yapmayın şöyle abidik gubidik yorumlar
ulan etraf sanal erkeklerle dolmuş be. gel oturduğun yer yiyorsa yüzüme söyle lan. yaş muhabbetinden nefret ederim ama üç günlük götü boklu ergen bebe gelmiş bana hakaret ediyor. önce arkanı topla sonra bana laf söyle.
bu anketi yapan kişinin türkçe/edebiyat öğretmeniyle konuşmak istiyorum. kesin 10 yaşındadır bu anketi yapan. en azından zeka yaşı o kadar