şaka mısın? burda neler gördüm geçirdim de, biri benle kafa buluyor galiba.
30 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: Leviathan
1- şakayım aslında yokum ben :)
2- hep düşünmeden espiri yapmamak lazım dersin o senin için geçerlidir. Terbiyesizlik etmek istemezdim ama sen kim oluyorsun da bana akıl veriyorsun?
3- konunun başına gidelim.. "anketör arkadaşla karşılaşsan o da 8.tel 35. perde diyordur :) ne yazık ki burda da çok fazla var bu tip insanlar kimse kendisini kandırmasın :)" demiştim.. "diyordur" kelimesinden ben olasılık anlamını çıkartıyorum.. ha nolur anketör arkadaş çıkar yok kardeşim Allah'a şükür armoni bilgim vs var nota okuyabiliyorum der güler geçeriz ki bende gülüp geçmişim. Burda da o tür çok insan var dedim ve genelledim ama herkesi kastetmedim.. şu yorumların sahipleriyle tek tek karşılaşsan kim bilir kaçı aynı şekilde davranıyordur, nota okumayı bilmiyordur. alınan alınabilir alındığına göre de o kişinin bir sebebi vardır ben otorite değilim kimseyi değerlendiremem kişi kendini biliyorsa zaten sorun yoktur.
4- anketörün avukatı mısın?
5- chapman stick çalcak adam burda anketlerle cartlarla curtlarla uğraşmaz asılır az daha..
6- evet dalga geçtim. satrianiyle bir ilişkim yok bütün virtüözlerin bütün eserlerini de bitirmedim
ayrıca daha çok yetersiz görüyorum kendimi rahat olabilirsin.. :)