doğru söylüyorsun da keşke anketler de bilgilendirici olsa.. bilgilenmek için sıra bekleyen arkadaşlarımızın bekledikleri cevaplar gecikmese :)
16 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: xx_kaan_xx
Sustain 91 birini eleştirmek için ondan iyi olmak gerekir. Burda hangisinin tzarzı yakın diye sormuyor. Hangisi daha büyük diyor. Burdaki gruparın ortak özelliği hepsinin çok büyük gruplar olması. Metallicaya laf ediyosun, sen bu halinle onların yazdığı rifflerin 1000 de 1 ini yazamassın. Böyle kendini belli etmek için her yerde herkesi eleştiren tiplere kıl oluyorum. Biraz müzik öğren öyle gel. Çünkü hiçbişey bimiyorsun. Ayrıca türkçe notun kaçtı 1 mi yok o yüksek 0 olmalı . Bi kere , bi kere , bi kere kaç kere kullandın olum. Çok kullanma ard arda böyle şeyleri kulağa hoş gelmez anladikos. Saçmalamışsın hangi solonun daha güzel olduğuna nerden ve nasıl geldin. Bu anketin amacı hangi grup daha büyük bir grup bunu sormak. Bi daha yorum yazma oldumu . Dediklerimi yaparsan aferin oğluma.
13 Aralık 2009 Pazar | Yazan: cglrnbl
anketör arkadaş da chapman stick çalıyorum derse apışıp kalırsın yalnız:)
http://www.youtube.com/watch?v=_JjimMO2SdE&feature=fvst
hep derim düşünmeden espiri dahi yapmamak gerek diye..
15 Ocak 2010 Cuma | Yazan: Leviathan
kaan abi eleştiri yapıcak kadar sözleri anlıyorsun...Sırf yazmak icin yorum yapmak icin yapıyorsun ..
Bari kaide deger bir ser sey yap :D bak ordada yanlıs kulandım sana zahmet onuda düzeltiver :D :D :D
15 Ocak 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic
Şu arch enemy e pok atan arkdas benı ekle bi angela gassow varisi olmayan tek bayan vokaldir...Önemli olan sadece sarkı sölemek degil amacı olması lazım hem toplumsal içerikle hemde dünyaca ünlü grub elemanalrını barındırıyor angela gassow a saygı lütfen....
31 Aralık 2009 Perşembe | Yazan: brutalymusic
Sonuçları da eleştireyim, tam olsun: Anket sonuçlarından anlaşıldığı kadarıyla garaj insanı hala gerizekalı, Killing Me Killing You'ya gitmiş tüm oylar. Tamam, hoş şarkı; ama Sentenced için fazla sıradan, Broken hariç tüm Crimson şarkıları gibi.. Mourn niçin bu kadar az oy almış, ben asıl onu merak ediyorum; 2 hücrelik beyne sahip tüm arkadaşlarımıza da Ever-Frost'u gönderiyorum.
21 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: -_Elbereth_-
Bi dakka bi dakka End Of The Road nerde ? Neverlasting nerde ? May Today Become The Day nerde ? Soloları yeter yahu :)
29 Ocak 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic