Taping derken bodoslama gibi taping demiyoruz onu herkes yapar steve vai chris broderick gibi gitaristlerin 2 3 veya 4 parmakla yaptığı karışık tapingler kastımız bi nevi gitarı piyano gibi çalmakgibi bişey 6 tane klavyede. Bayağı zor oluyor ve telden tele geçerken susturma işide eşantiyon.
bana pop müzik dinle deseler yapılacak 3. köprüden kendimi ayağıma taş bağlayarak atarım eğer bunlar saçmaysa diğer şarkı türleri ne olur bilmiyorum!! şarkıya gelincede harika metalicanın en iyi 10 şarkısı arasında seçildi harika =)))))
john petrrucci önde nerenizle dinliyosunuz müziği anlaöıyorum andy timmons tan bi cry for you,hiroshima,gone vs dinleyinde duygu neymiş görün jason becker,marty friedmanda zorladı gerçi
ama bu ankette criss oliva yı görmememk düşündürücü.
robert diyenler zıt düşüncedeler robert ın gelmesiyle cliffin gruba getirdiği havayı geri yakaladılar .jamesin tedaciye yatması yani yaşam tarzından dolayı yıpranmaları
death magnetic adı güzel fakat kendi hiç iyi değil unforgiven 3 le unforgiven serisini mahfetmişler nerede 80 90 metallicası nerede master of puppets st. anger bile daha iyiydi death magnetic den
yetenek çalışma sürenizi kısaltır. birde gelebileceğiniz seviye konusunda ipuçları verir. belki çığır açamazsınız bu olayda ama tam anlamıyla bir hödük değilsenizde vasatın üstü bir seviyeye çalışarak, inanarak, motivasyonunuzu sağlayarak ulaşabilirsiniz diye düşünmekteyim ben.
Evet çok nadir bulunuyor ne yazıkki çünkü çok çok Pahalı bir amfi en ucuz 2. elleri 1500$ 1600$ gibi rakamlardan başlıyo. Türkiyede dediğin gibi satışı yok. 2. el bulabilirsen onlarda yine dünyanın parası. Türkiyede satmak zor olduğu için getirmiyorlar. Mesa kullanmak istiyorsan Stüdyo Drive da MesaBoogie Triple - Rectifier Kafa Kabin var gerçekten çok tatmin edici bi amfi. Ben kullanmadan öncede çok seviyordum kullananları biliyodum ve dinliyordum ama kullandıktan sonra 10 kat daha sevdim. Tonu kelimelerle anlatılmaz mesanın.