az daha genelle müzik de bitsin.. rakipleri arasında bach, vivaldi falan yer alsın.. ben sana karşı zekanla ilgili bir saldırıda bulunmadım zeka konusuna zaten sen hiç girme ha illa konuşmamı istersen ilk 2 cümlemi oku: senin zekan budur :D yaş 16 beyin yaşı 1,6.. punk la rock arasında çok fark var yaşam tarzı olarak çok farklı bi kere ;) punk alanında en iyiler tamam da çok da ezemeyecekleri gruplar var.. offspring gibi good charlotte gibi blink 182 gibi simple plan gibi.. bu işi sağlam yapan başka gruplar da var.. hani hiç bilmiyorsan bile bunların yanına hoobastank, crossfade, 3 doors down gibi grupları koy sırayla dinle aradaki farkı anlamazsan yuh derim.. emoyla metali özdeşleştirmek neyse senin yaptığın da o.. aptallık bende oturup sana cevap yazıyorum çoluk çocuk işte he de geç.. neden garaj eski garaj değil belli oluyor ;)
16 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: xx_kaan_xx
Ben ezerler veya ezmezler gibi bişey söylemedm ki bunu nerenden çıkarıyosun :D sadece punk alanında en iyiler dedim bu yani bunu inkar ediyosan gel karşıma söyle tamam :))) bu arada dostum yazdığın grupların yanına MCR,sex pistols falan da ekleseydin bişey bildğini böylece daha iyi gösterirdin az daha kas kendini :D punkla rock arasında çok fark var diyosun yaşam tarzı diyosun :D ben müziklerinden bahsediyorum insanların emo olup olmamasından banane..punk ne şekilde kategorize ediliyo..heavy metalin mi alt dalı punk :D genel ismi 'punk rock' o yüzden genelleme yaptım anlatabildim mi :))) gene anlamadın sen :D