Alice in chains...!!! bence genel anlamda derinlik olarak cok daha ileride bir grup. ayrıca metal öğeleri bulundurmasından dolayı kalite-kitle orantısı oldukça açık bir grup. tabii layne malesef kurt kadar populerlik yakalamadı.zaten yakalamak istediğinide düşünmüyorum.... Sonuna kadar A.I.C diyorum...Nirvanada gönüllerde yaşıyor..(A.I.C nin yeni albumü çıktı[2009], hala burdalar-belirtmeden geçmiyim)
sonuçta ikisinede yazık oldu. Grunge kan kaybetti...