Yorumlar

  • Demo Everlasting Journey - Vortex Of Clutter

    yazılar eksık galıba � calısmayan bır lınkmı ıcerıyo acaba nasıl bakacagımı bulamadım yardımcı olabılecek bır arkadasım varmı zıyaret eden
    Üye
    BassMast
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'nin en iyi davulcusu

    çoğunu canlı olarak izledim.. Atilla atalayla yarışamazlar.. zaten atilla atalayı işaretlemeyenler kesinlikle onu izlemeyenlerdir...
    Üye
    GuiTaR
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket pink floyd deyince...

    öldügünden beri rick wright geliyor. tahmin etmezdim bu adama bu kadar üzülecegimi ama ne bileyim onunla beraber yeniden toplanma ihtimalleri de ortagan kalktıgı icin heralde cok üzgünüm.

    belki onun icin degildi ama benden ona gitsin. wish you were here.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Burzum dendi mi akla?

    burzum war, derdin var. bırak ya!
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket tv programlarında playback yapan sanatçı hakkında ne düşünürsünüz

    programın imkanlarıyla da alakalı olabilir. playback e çok da önyargılı bakmamak lazım diye düşünüyorum. ha koskoca orkestra vardır arkada, hem de kendi orkestrasıdır. o zaman yıkılsın gözümün önünden..
    18 Ekim 2009 Pazar | Yazan: rodin


    cok dogru bence de. imkansızlıktan playback yapılıyorsa gene bir derece ama canlı sansı varken yapmıyorsa ayıp ediyor bence.


    ha bir de bir zaman kurban'ı görmüstüm sanırım ceyhun yılmaz show'daydı. cıkıp gitar falan baglayıp playback yaptılardı. neden öyle birsey yapmıslardı anlamadım.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Haluk Levent?

    arada bir dinlerken yakalıyorum kendimi. o da lazım be abi.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    tabi ki Kirk Hammet !! :D ama bence fade to black ile nothing else matters
    19 Ocak 2010 Salı | Yazan: scapegoad

    nothing else matters mı? o senin dedigin asma kavagı o da bu mevsimde zor.

    not: metallica fanıyım.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket hangisi daha tapınılası ?

    tabi ki fender ya. olacak bir sunburst strat kenarı kösesi eskimis, soyulmus. bir de iyi calabilenin elinde olacak bir vuracak cam kırıgı tonları kulagını orgazm edecek.

    aa dur böyle birileri var(dı) aslında. (anlamıssınızdır sanırım:)

    keske gitar calmayı bileydim de ilave olarakta fenderim olaydı. :)

    ek olarak : ikisi de huzur icinde yatsın. :(
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket En iyi Mahmut Tuncer şarkısı hangisi ? :)))

    bence de son albümlerin de iyice halka indi, önceden daha külttü, daha bir cekirdek kitlesi vardı. meshur oldu bozdu yiaaa.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Bir şarkıyı dinlerken hangi özelliğine bakarsınız?

    müzik önemli tabi. arabeskse neden dinleyeyim degil mi?
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket Bekçi hakkında ne düşünüyorum neler yapsın :)

    ilk ve son sıkka oy atanları görebiliyor mu acaba? :)
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    27 Ocak 2010
  • Anket maNga'nın eurovısıon'a katılması hakkındaki düsünceniz???

    Benim tarzım değil , hatta sevmem de ama kitlelere hitab edebilecek bir grup, pop müziğe yakın bi ezgileri var. Örneğin şahsen mor ve ötesi'nin çizgisini daha çok beğensem de eurovision 'da manganın daha başarılı olucağını düşünüyorum.
    Üye
    leventn
    Tarih
    26 Ocak 2010
  • Anket Bilal Bektaş'ı kim tanıyor

    anketörde var bi mallık
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    26 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'nin en iyi davulcusu

    Gerek yok böyle anketlere yaa hangi tarzda en iyi kime göre en iyi neye göre en iyi????En çok hoşuna giden desen eyvallahda iyilik kıyası yapılabilecek bi anket değilki adamlara saygısızlık bence.
    Üye
    narcomania_bag
    Tarih
    26 Ocak 2010

Anket

phantom_1905 sorar:
Aerosmith 2012 yeni albümü music from another dimension daki en iyi şarkı ?
  • Beautiful
  • can\'t stop loving you
  • closer
  • lover a lot
  • sunny side of love
  • up on the mountain
  • we all fall down
  • what could have been love
//www.garaj.org