heavy metal türünde kalbim ozzy dese de aklım dio da açıkçası.ama ozzy özellikle son 10 senedir hastalığı nedeniyle trajikomik bir hale geldi.konser veremiyor.ama bakınız dio adeta taş gibi.hatta geçenlerde mide kanserine yakalandı buna rağmen heaven&hell ile sonisphere turnesine devam edecek.umarım
bir an önce bu hastalığı yener sonuçta 66 yaşında.
metalden ziyade rock-soul tarzında da en zirvede glenn hughes'u görüyorum.
tüm bu saydığım isimler rob halford ve bruce dickinson'ın aksine keskin bir şekilde kendilerine özgü bir ses karakteristiğine sahip müzisyenler.yoksa rob'dan ziyade bruce dickinson da başarılı bir vokalist.ancak dediğim gibi karakteristiği yok.
ozzy,dio,glenn hughes,lemmy,james hetfield vb vokalistler karakteristik sesi olan vokalistler.