Yorumlar

  • Demo Metalik Cihad - Ilgaz

    gitarın adını yanlış yazmışım kendimden utanıyorum ya,ibanez grg 270b olacak.
    Üye
    ömür_törpüsü
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket En iyi condenser mikrofon üreticisi sizce hangisi?

    senayzır da duymuştum ama...
    Üye
    tuncakgun
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Üye
    tuncakgun
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket En karizma grup?

    marilyn manson ne zaman grup oldu ya? bu arada bu adamlar müzik icra ediyolar karizma olsalar ne olur olmasalar ne olur...
    16 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: irem_nilsu


    Müziklerine laf mı ediyorum ben :SS yani karizma olmayıp da iyi müzik yapınca dinlenmiyo diye bişy mi dedim ben anlamıyorum..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Dave Mustaine mi? James Hetfield mi?

    dave metallica da olduğu dönemler itibariyle öne çıkmıştır ve konser sırasında açılan dave is god yazılarından sonra lars ve james tarafından bu kadar öne çıkması hoş karşılanmamış ve gruptan atılmıştır.Some Kind of Monster belgeselinde de kendisi çok acınası bi şekilde gösterilmiştir ve kendisi yapılan röportajın belirli kısımlarının kesildiğini kendisi de söylemiştir.Dave Mustaine'nin sesini beğenmeyenlerin 2008 san diego blood in water ı dinlemelerini tavsiye ederim.Yazılan şarkılar ve rifflerden bahsetmeye gerek yok sanırım çünkü metallicanın çok bilindik şarkıları dışında o kadar akıcı ve insanı sürükleyen şarkıları yoktur.Fakat megadeth e bakarsak marty friedmanla birlikte ya da dave mustainenin tek bestelediği şarkıların hepsi çok sürükleyicidir ve çalınması bir o kadar da zordur.şarkı sözlerinde de metallicanın bazı şarkıları gerçekten anlamsızdır fakat mustaine nin yazdığı şarkıların hepsi anlamlıdır(peace sells,holly war,rust in peace,wake up of dead,take no prisoners.....).Dave mustiane nin attığı soloların yarısını james atmamıştır ayrıca zorluk derecelerini karşılaştırırsak metallicanın sololarının çoğu basittir master of puppets ,fade to black.. hepsi belirli ve aynı ritimlerle çalınmaktadır.fakat dave mustaine,marty friedman,chris broderick in yarattığı sololara bakarsınız gerçekten efsane sololar olduğunu göreceksiniz.Yaşlandıkça mustaine sesini korumuştur jamese nazaran(blood in water...)
    Üye
    dave0chris
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket (Sizce) İçlerindeki en iyi gitarist ?

    farklı tarzları nasıl kıyaslayabiliyorsunuz anlayamıyorum..
    Üye
    hYASIN
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Solosuz metal olur mu?

    olsa iyi olabilir olarak düşünülebilse de, neticede olmasa da oluyor. düz mantık.
    Üye
    cryogenic
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Velvet Revolver hakkında ne düşünüyorsunuz???

    gunumuzde de 80 sonları 90 baslarında yapılan muzık tarzını basarı ıle ıcra ettıklerı ıcın saygı duydugum bır grup.keske axl da olsaydı.....
    Üye
    desent
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    tokio hotel i bunların yanına koymak küfür gıbı olmus.ozellıkle babalara ayıp
    Üye
    desent
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket 80-90 atası kendine özgü çalan en iyi gitarist?

    vinnie moore u ozellıkle tavsıye ederım...
    Üye
    desent
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket direc-t grubunun hangi şarkısını seviyorsunuz?

    kucuk cocukları eglendırdıklerı dogrudur
    Üye
    desent
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Trivium sizce nasıl bir grup?

    Vokal süper ya. Ama saçını kestirsin nolur. Katılıyorum arkadaşa.
    Üye
    Disturbed_6
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket En sevdiğiniz Guns N' Roses üyesi???

    karızmasına bırsey demıyorum tabıkı.ama canlı performanslarda (ki 90 ların basından bahsedıyorum en populer ve formda oldugu zamanlarda dahil olmak uzere) pek basarılı degıl.album kayıtlarındakı gıbı tıkır tıkır calamıyor.ama axl fecı bır sekılde vokalını yapmaya devam edıyor.su anda bıle ...
    Üye
    desent
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Demo The Day That Never Comes (Metallica cover) - Rusty Dagger

    Güzel olmuş, tebrikler. Leviathan arkadaşın bir yorumunu anlamadım ama, kendinizden kattığınız derlemeler kısmını. Şarkıya ekstra bir şey katılmamış ki, neyse o çalınmış. Ve birşey daha dikkatimi çekti, ilk verse bölümünden sonra birdge kısmı ve 2. verse bölümünde metronom biraz hızlanmış sanki :)
    Üye
    Bandidas
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Davul ?

    asırı zevk- cok para- cok hırs-fazla sabır- yeteri kadar yetenek
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    22 Ocak 2010
  • Anket Bilal Bektaş'ı kim tanıyor

    hakikaten nasıl kabul görmüs bu anket ben de anlamadım.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    22 Ocak 2010

Anket

V-o-t-D vokal sorar:
Hangisi?
  • Metin Türkcan
  • Demir Demirkan
//www.garaj.org