Bi dakka bi dakka End Of The Road nerde ? Neverlasting nerde ? May Today Become The Day nerde ? Soloları yeter yahu :)
21 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: Disturbed_6
Neverlasting'i Ville yazdı, ondan yok sanırım. Ayrıca bir Golden Stream of Lapland ya da Mourn yeterlidir dinlemek istediğiniz soloysa..
Sonuçları da eleştireyim, tam olsun: Anket sonuçlarından anlaşıldığı kadarıyla garaj insanı hala gerizekalı, Killing Me Killing You'ya gitmiş tüm oylar. Tamam, hoş şarkı; ama Sentenced için fazla sıradan, Broken hariç tüm Crimson şarkıları gibi.. Mourn niçin bu kadar az oy almış, ben asıl onu merak ediyorum; 2 hücrelik beyne sahip tüm arkadaşlarımıza da Ever-Frost'u gönderiyorum.