duyduğum en güzel ses... JCM 800. efsane amfi.
güzelden kastım gain değil. kulağımın istediği ses. duymak istediğim...
tonları daha sert amfiler tabi ki var. herkes mesa mesa diye bağırıyo fakat nedense bir türlü beğenemedim. engl amfiler çok daha güzel çok daha tok adeta çatır çatır geldi bana.
ama dediğim gibi ileride amfim jcm 800 olacak.