Yorumlar

  • Anket sızce en standart pop rock grubunda hangi enstrümanlar olmalıdır

    daima tek gitar klavye bas davul vokal :)
    yanında saksafonda olabilr
    Üye
    Sokella
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'de neden yabancı müzikle yüksek noktalara gelinemez?

    abartmayın ülkemizide aşağılamayın her ne kadr müzisyene müziğe saygı olmasa çok sayılan sevilen müzisyenlerde wardı misal bir barış manço, cem karaca, cahit berkay .. sanki sadece sanata karşı durma olayı bu ülkede war. tek bir örnek vermek gerekirse zamanında madonnaya da yazdıgı yaptıgı şarkılardaki açık seçiklik çok çok eliştiri almış. yabancı dil olayına gelince her ne kadar müzik iyi olursa olsun sözlerini anlmaadan bilmeden bağıra bağıra şarkısına eşik etmek mallık geliyor. sözlerle müzigi anlamak lazım ki şarkının tam tadına varalım.
    Üye
    Sokella
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Makale Elektro Gitar ve Gitar Ekipmanı Seçimi

    elektro gitara yeni başladım ama kullandığım elektro gitar sx siyah akrepli bir gitar ama çalarken sesi çok kötü yani metalmüzik seviyorum black metal tarzında çalmak istiyorum ama kendi gitarımın sesi bile çıkmıyor yeni almayı düşünüyorum ltb EC-1000 BLK sizce nasıl ben sadece kataloktan beyendim sizce nasıl tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı ve birde iyi bir amfi almam lazım yardımcı olursanız sevinirim.
    Üye
    Ölü Ruhlar
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Anket Hayko cepkin sence nedir ?Kimdir? Ne düşünüyorum ?

    ya abi oturdum dördüncü şıkkı okuyorum sabahtan beri. anket sahibi orada ne demek istemiş, ne gibi sanatsal benzetmeler kullanmış, bu bir metafor mu, neyi anlatmaya çalışıyor.. içinden çıkamadım, kafayı yedim, gittim ferrarimi sattım..
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Anket Garaj Olmasaydı Ben

    eminim hayat çok daha güzel olurdu
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Anket System Of A Down

    dinlediğim en iyi grup. sabah akşam holy mountains dinliyorum.
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Üye
    brutalymusic
    Tarih
    19 Ocak 2010
  • Anket Sizce en iyi Green Day parçası hangisi?

    arkadaslar haksızlık etmeyin closing time - american girls - Boulevard of Broken Dreams - when I come around - warning güzel parcalar bence iyi bi grup deyil ama bu parcalar dinlenileblir yani
    bencil deyil sencil olun biraz aaaaa :)
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Davul çalmak yetenek ister mi?

    bence her ikisi de önemli ilk başta pek yeteneğin yoktur bu moralini bozar hatta bırakanları dahi görmüsümdür yetenegim yok diye ama cok calısmayla asina olup yetenegini geliştirebiliyorsun
    Üye
    bereket94
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Metal deyince aklıma

    Kaan abi :D eywlh da orda 8tane secenek var benim bu anketi yapma amacım orda sevdigim bir grub var onun kac oy alcagını merak ettim. Biraz mantıklı olalım bu sözüm sana degil 8adet senenk var binlerce üye var hangi birini yazıcagım ben.. Bu arada yazdıgın grubların hepsini tanıyorum abi... :)
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'nin en iyi davulcusu

    Burak kurbanın bateristinden bahsediyoruz dimi.....
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket The Scorpions'un hangi efsane şarkısı ?

    Still Loving You, Send Me An Angel, Wind of Change gibi şarkıların ankette olması pek adil olmaz :) Onlar zaten bambaşka..

    Always Somewhere ve No One Like You'yu çok severim...
    Üye
    ermanpac
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Arşivinden hepsi gidicek birtek bunlar kalcak deseler hangilerini kurtarırdın:)

    of :D seçeneklerin aralarından seçiyim ben ya çok ters geldi bana :D W.A.S.P, Queen, Arch Enemy, Iron Maiden.. öyle karışık bişeyler alıyim ben :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Hangisi?

    sonuçta bir anket ama ben disturbed derim diğerleri yaklaşamazlar bile....
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Davul çalmak yetenek ister mi?

    yetenek yoktur çalışmak vardır.
    12 Ocak 2010 Salı | Yazan: BarisAri

    Bana göre yanlış bir düşünce. Çalışmak seni bir yere kadar götürür ondan sonrası yetenektir.
    Üye
    hafifdeli
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Anket Davul ?

    zevk-para-hırs-sabır-yetenek
    Üye
    hafifdeli
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Demo Zombie - The Cranberries Cover - Sulu Şaka

    Yanlis anlama ama solistin sesine uygun bir sarki secimi degil
    Üye
    CihanEfe
    Tarih
    18 Ocak 2010
  • Parça Hayko Cepkin - Sıkı Tutun

    notalar arasında E de olması gerekmiomu acaba,,,yanlışsam düzeltin lütfen
    Üye
    ses_tiryakisi
    Tarih
    18 Ocak 2010

Anket

KediMerdiveni sorar:
Senin Gitarının Markası Ne?
  • Cort
  • İbanez
  • Washburn
  • Ashton
  • Gibson
  • Epiphone
  • Fender veya Squire
  • Diğerleri.
//www.garaj.org