randy rhoads veya zakk wylde olmaması benim için anketi değersiz kılıyor. soloda teknik, duygu kadar tona da baktığım için olsa gerek. hatta ton benim için daha ön planda. hele ki o zakk ın bol harmonikli soloları... ayrım yapamam. fakat seçeneklerden tonunu beğendiğim için, beni daha fazla duygu açısından etkilediği için slahs ı seçtim.
randy rhoads veya zakk wylde olmaması benim için anketi değersiz kılıyor. soloda teknik, duygu kadar tona da baktığım için olsa gerek. hatta ton benim için daha ön planda. hele ki o zakk ın bol harmonikli soloları... ayrım yapamam. fakat seçeneklerden tonunu beğendiğim için, beni daha fazla duygu açısından etkilediği için slahs ı seçtim.
bence bütün şarkılar çok güzel ayrım yapamam bir gün uçurtma ve serapmış modunda oluyorum bir gün mahalle ve merhaba bazı günlerde diğer şarkıların modunda oluyorum. ilk dinlediğimde eski albümlere oranla düşük gibi geldi ama daha sonra dinledikçe güzelleşti parçalar. şimdi hiç birini eski şarkılar dahil birbirinden ayıramam bu iyi bu kötü diye. sonuçta bahsettiğimiz kişi Şebnem Ferah.
sözler tamamen sözlük mantığıyla çevirilmiş çok amatörce tenezzül bile etmeyin okumaya 2 satırlık bölüm 1 cümle oldugu yerlerde ayrı cümlelermiş gibi cevirmiş dolayısıyla anlamsız olmus daha ne diyim
bakın evlatlar :F herşey müzik değildir şunu o küçük beyinlerinize sokun artık :F ermeni soykırımı enjektesiyle değil isterse ebesinin körüyle büyümüş olsun , kim olursa olsun başka bir milletin insanlarına hakaret edemez anladın ? çok damarına dokunuyorsa gitsin siyasetçi olsun , ne olursa olsun . siz de adam olun :F