Yorumlar

  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    ha bu arada tartışma tek taraflı çıkmaz bence hiçbir zaman.. tamam ben terbiyesizin tekiyimdir nerde ne konuşacağını bilmeyen boşboğaz bir herifimdir sen efendisindir "o senin düşüncen bu benim düşüncem sana saygı duyarım benim düşüncem seni ilgilendirmez" dersin olay kapanır kirk-_-james efendi.. ;)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    oysterhead arkadaşım cevabı vermişsin işte dikkati çekmek istediğim nokta tam olarak o! "motörheadin lemmynin jenerasyonundan bir önceki jenerasyonda metal müzik diye bir kavram oluşmamıştı."

    özendikleri kimse yoktu özgün müzik yapmaktalardı..

    her çıkan yeni bi tarz yaratsın demiyoruz mümkün değil bu tabi de özenilmeden de müzik yapılabiliyormuş demekki.. arkadaş "O zaman bütün efsane gruplar özenti..Metallica motorhead'e özendi" diyince sanki birilerine özenmeden sağlam müzik yapılmazmış gibi bir anlam taşır o cümle.. ben öyle anlarım başkası "O zaman bütün efsane gruplar özenti" cümlesini nasıl algılar bilemem.. Katılmıyorum..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Nirvana dinler misiniz?

    müziğin modasımı olur ya
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Pink Floyd diyerek doğdum pink floyd diyerek ölücem :D
    Üye
    nazmiyyeaah
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Green day deyince aklınıza ilk gelen

    arkadaşlar müzik dinleyen bir zihniyetseniz alın size sağlam bir grup :D :D :D :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Green day deyince aklınıza ilk gelen

    Hayır punk değil rock..istesem punk derdim ama zaten punk alanında en iyi oldukları için genelleme yapıp rock dedim..her insanın zeka yapısı aynı değildir ne düşünüp de rock yazdığımı bazılarının anlamasını beklemiyorum zaten ;)
    14 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james


    az daha genelle müzik de bitsin.. rakipleri arasında bach, vivaldi falan yer alsın.. ben sana karşı zekanla ilgili bir saldırıda bulunmadım zeka konusuna zaten sen hiç girme ha illa konuşmamı istersen ilk 2 cümlemi oku: senin zekan budur :D yaş 16 beyin yaşı 1,6.. punk la rock arasında çok fark var yaşam tarzı olarak çok farklı bi kere ;) punk alanında en iyiler tamam da çok da ezemeyecekleri gruplar var.. offspring gibi good charlotte gibi blink 182 gibi simple plan gibi.. bu işi sağlam yapan başka gruplar da var.. hani hiç bilmiyorsan bile bunların yanına hoobastank, crossfade, 3 doors down gibi grupları koy sırayla dinle aradaki farkı anlamazsan yuh derim.. emoyla metali özdeşleştirmek neyse senin yaptığın da o.. aptallık bende oturup sana cevap yazıyorum çoluk çocuk işte he de geç.. neden garaj eski garaj değil belli oluyor ;)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    Ayrıca Metallica diyen arkadaşlara bir çift lafım olacaktı: "Özenti sensin, metal de sana girsin." demek istiyorum kendilerine. Kâr amacı güden grupların müzikleri ne kadar iyi olursa olsun "en" iyi olamazlar, olmamalılar da. Hem "en iyi" aranıyor, seçeneklerde Iron Maiden mevcut. Neyi tartışıyoruz?
    demiş -_Elbereth_-
    doğru söylemiş, fazla söze ne hacet?
    Üye
    yeniharman
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Anket Alexi Laiho hangisinde daha iyi?

    Hiçbirisi hatta çok kötü bir gitarist kötü bir kişilik örnek almayın derim.
    Zaten Avrupada da "top ten gay" listesinde birinci olmuş halk gereken cevabı verip hakettiği yere getirmiş..
    Ayrıca bu alexi arkadaşlarından borç para alır geri vermez.yani böyle kulampara bir adam
    Üye
    derin
    Tarih
    16 Ocak 2010
  • Üye
    portugese
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Favori amfi markanız?

    marshall jcm800.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Pickpocket deyince?

    19 Aralık 2009 Cumartesi | Yazan: xx_kaan_xx


    şu geyiğiniz öldürüyor beni. diğer ülkeler çok farklı sanki.
    Üye
    portugese
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Chevelle'ı tanırmısınız??

    send the pain below şarkıları güzeldi. gerisini araştırmadım nedense... :)
    Üye
    portugese
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Makale Kiss :: Bir Rock n Roll Efsanesi

    çok sevdiğim bir gruptur. keşke türkiyeye gelselerde canlı dinleme fırsatımız olsa...
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Chevelle'ı tanırmısınız??

    chevelle e hastayım. tüm klasik chevrolet ler gibi ... hele ki ateş kırmızısı olursa!
    Üye
    nourrie
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Üye
    nourrie
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Video Lacuna Coil - Enjoy the Silence

    cover'a klip çekilir mi yahu?
    Üye
    portugese
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Theatres Des Vampires - Angel Of Lust (Türkçe Çeviri)

    puhaha akspoks komedi sözler :D
    Üye
    portugese
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Theatres Des Vampires - Angel Of Lust (Türkçe Çeviri)

    biriside akor filan verse iyi olcak ama...
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Video Lacuna Coil - Enjoy the Silence

    seviyorum sizleri :)
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    15 Ocak 2010

Anket

coburn sorar:
Ankara'nın en iyi stüdyosu hangisi?
  • Detay
  • Mars
  • D
  • Deep
  • Feedback
  • Bona
  • Menküer
  • NB
//www.garaj.org