Yorumlar

  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    anketör arkadaşla karşılaşsan o da 8.tel 35. perde diyordur :) ne yazık ki burda da çok fazla var bu tip insanlar kimse kendisini kandırmasın :)
    15 Ocak 2010 Cuma | Yazan: xx_kaan_xx


    anketör arkadaş da chapman stick çalıyorum derse apışıp kalırsın yalnız:)

    http://www.youtube.com/watch?v=_JjimMO2SdE&feature=fvst

    hep derim düşünmeden espiri dahi yapmamak gerek diye..
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Metal deyince aklıma

    Lütfen biraz mantıklı düşünün 8tane secenek var ve yazılmayan bri cok grubda var bildiginiz halde bunu hala konusuyorsunuz bir dahakinede sizinkileri yazcam söz :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Hayko cepkin sence nedir ?Kimdir? Ne düşünüyorum ?

    kaan abi eleştiri yapıcak kadar sözleri anlıyorsun...Sırf yazmak icin yorum yapmak icin yapıyorsun ..
    Bari kaide deger bir ser sey yap :D bak ordada yanlıs kulandım sana zahmet onuda düzeltiver :D :D :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket En iyi Hard Rock grubu hangisi ????

    scorpions power metal...
    15 Ocak 2010 Cuma | Yazan: sucellus333


    Güldürme beni :D heavy metal/hard rock yapıyolar
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Üye
    vampirarz
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Sertab Erener - Yanarım (orjinal)

    vay allah razı olsun.emeğine sağlık.
    Üye
    kukulata
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Metal deyince aklıma

    nerde black metal grupları :D
    Üye
    papaz_ercu
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Whitesnake - Is Thıs Love( Türkçe Çeviri )

    Mükemmell, hayatımdan bir melodi....
    Üye
    VokHaL
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Hangisi?

    yazık...
    Üye
    black_star
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Metallica'nın yaptığı en rezil albüm???

    Bence son albümleri... Yaşlanmışlar vesselam... İsteseler de olmamış... Ama hala seviyorum, severek dinliyorum, iyinin kötüsü diyelim :)
    Üye
    machinewoman
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket En iyi Hard Rock grubu hangisi ????

    scorpions power metal...
    Üye
    sucellus333
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    Anketi hazırlayan arkadaş müzikte süper bir yere geldiğini, artık böyle şeyleri aştığını mı belli etmeye çalışıyor? Karşılaş arkadaşım n'olcak ensene mi yapışıyorlar?
    6 Temmuz 2009 Pazartesi | Yazan: L desu


    anketör arkadaşla karşılaşsan o da 8.tel 35. perde diyordur :) ne yazık ki burda da çok fazla var bu tip insanlar kimse kendisini kandırmasın :)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Sizce arabeskle rock arasında ince bağ var mı?

    hiç bi alakası yok..rockın bi kere felsefesi var..sadece gürültüden ibaret değil rock..
    daredevil_123


    arkadaşım bu iki müzik türünün teması aynıdır.. isyan, serzeniş vardır.. ayrıca altyapıları arasında çok büyük benzerlik bulunmaktadır.. arabeskle rock müzik arasındaki bağlantı da budur.. "hiçbir alakası yok" değil çok alakası var.. koskoca Led Zeppelin Orhan Gencebay'dan Ritm ve Riff altyapılarını almıştır.. Rock sadece gürültüden ibaret değil tabi ki.. rockçıyız biz de ama arabesk de kıroluk değil o da gürültü değil her ikisi de sanattır..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Arkadaşlar, rock ile arabeskin ne alakası var?

    altyapıları arasında çok benzerlik var..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Rap hakkında ne düşüyorsunuz??

    güzel anket.. değişir.. Rap eskiden çok farklıydı.. Rapin başlangıcı falan.. hani o zamanlarki gibi olsa sanat derim saygıyla eğilirim ama şimdiki rapçilere en uygunu "birbirleri üzerine basarak bir yerlere gelmeye çalışan topluluk" tanımı sanırım.. Eskiden Jazz-R&B-Funk müzik türlerini karıştırıp altyapı oluşturularak yapılırdı şimdi iyi küfür eden iyi rapçi gibi bişey.. Herkesin seçimi saygı duymak lazım ama bugünkü rap müzikle geçmişteki rap müzik kıyaslandığında sanatsal değeri çok yüksek olan bir şeyin yok oluşunu görülebilir diye düşünüyorum.. Herkesin kendi tercihidir saygı duymak lazım..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Judas Priest - You've Got Another Thing Comin' (türkçe çeviri)

    sinan judas ın bu sarkısı bir ara yasaklımıydı ne yanlısmı hatırlıyorum (Umit)
    Üye
    sydbarret
    Tarih
    15 Ocak 2010

Anket

irfancan sorar:
sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?
  • diyebiliriz diye düşünüyorum
  • diyemeyiz diye düşünüyorum
  • hiç dinlemedim
  • kendi türünde iyiler başkalarına gerek yok
//www.garaj.org