Hansi Kürsch'ü ilk kez sizden duymak beni mutlu etti heyecanla dinledim :( Ama BENİM İCİN HÜSRAN.Roy Khan da yeni tanıştığım bir müzisyen oldu,teşekkürler. Hoş bir sahne performansı.
Benim bu anketi hazırlamaktaki amacım siz bizden sonra gelen kuşağa birazda 1970 yılların öncesi ile ilgili ilgi uyandırmak.Güzellik ve iyilik Kriteri olarak da.Erkek vokalde;Ses Rengi,Ses yumuşaklığı,okurken parçaya kattığı zengin notalar,komalar,erkek vokalde oktav.ve aldıkları sayısız ödüller ile dünya genelindeki hayran kitlelerini baz aldım.Ve lütfen unutmayalım geçmişteki Plak kayıtları,analog,mono kayıtlar ile zamanla gelişen günümüz SES ve KAYIT TEKNOLOJİLERİNİ dikkate alalım. ''Hoşça'' Kalın....
Yahu birde mümkünse mevcut sanatçılarla ilgili yorum yapın uleeeeeeeeeeennn. :) :)
Yiğit Derki: En Beğendiğim Asla İcra Edemeyecek Olduğumdur....