Yorumlar

  • Anket Tarzının En İyi Gitaristi Sizce Kim?

    zor bi soru olmus ama gercekten hepsinin de yeri ayrıı ve hepsininde alternatifleri bulunan gitaristler kirk inden tutalım ustaların ustası Iommi kadar hepsi bizim için degerli oldugnu dusunuyorum sonucta hepsi bizler için bir şeyler yaptılar hepsinin ellerine zekalarına saglık ama genede bi david gilmour da giderdii heee:))
    Üye
    sydbarret
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    Helloween & Scorpions

    Helloween bilmeyenler (A tale that wasn't right ve Foreever one adlı eserleri dinlesinler.)
    Üye
    maske_75
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Parça Gizli Özne - Böyle De Güzel

    harika bir parça
    Üye
    emrecantekgul
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket Aşağıdakiler Arasındaki En İyi Sese Sahip Erkek Vokal?

    Hansi Kürsch'ü ilk kez sizden duymak beni mutlu etti heyecanla dinledim :( Ama BENİM İCİN HÜSRAN.Roy Khan da yeni tanıştığım bir müzisyen oldu,teşekkürler. Hoş bir sahne performansı.
    Benim bu anketi hazırlamaktaki amacım siz bizden sonra gelen kuşağa birazda 1970 yılların öncesi ile ilgili ilgi uyandırmak.Güzellik ve iyilik Kriteri olarak da.Erkek vokalde;Ses Rengi,Ses yumuşaklığı,okurken parçaya kattığı zengin notalar,komalar,erkek vokalde oktav.ve aldıkları sayısız ödüller ile dünya genelindeki hayran kitlelerini baz aldım.Ve lütfen unutmayalım geçmişteki Plak kayıtları,analog,mono kayıtlar ile zamanla gelişen günümüz SES ve KAYIT TEKNOLOJİLERİNİ dikkate alalım. ''Hoşça'' Kalın....
    Yahu birde mümkünse mevcut sanatçılarla ilgili yorum yapın uleeeeeeeeeeennn. :) :)

    Yiğit Derki: En Beğendiğim Asla İcra Edemeyecek Olduğumdur....
    Üye
    SHARKUS
    Tarih
    15 Ocak 2010
  • Anket En karizma grup?

    Karizma derken?
    Üye
    ikinokta
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Sizce Aşağıdakilerden Hangisi Türkiyeyi En Çok Sarsmış Arabesk Parçasıdır

    Yüksel düzeyde zeka demesek de bilgi desek daha doğru olur ama sorun bilgi paylaşmak değil ÖRTÜLÜ MİZAH paylaşmak.Küçükhanım...

    Ömrümün Sevgili törpüsü.Ben Aşağıdakiler arasından diye sormuştum.Ayrıca Cengiz Kurtoğlu arabesk müzik icra etmiyor Fantezi müzik icracısı o...Makamsal olarak Denek istedim ;)

    Birde arkadaşlar !! Bir senelik araştırmamın küçük bir parçası olan arabesk müzik çok seslimidir tek seslimi ilgili anketime yaptığım yorumu okuyuverin Derim... Sevgiler ...
    Üye
    SHARKUS
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Üye
    OguzKont
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Gelmiş geçmiş en iyi davul solo hangisi ?

    Mike portnoy a ilah gibi bakilmasindan BIKTIM.
    Üye
    OguzKont
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Sizce müzikte profesyonellik nasıl tanımlanır?

    Bence tamamen dogaclama calinmamali.O zaman neden güzel solo tüm insanlar o sololari yaziyor ? Üretkenlik o'dur.Dogaclama üretkenlik degil yaraticiliktir.Davul caliyorum ben ve eger kendim ritm yazamiyorsam,bir parcaya ritm oturtamiyorsam dogaclamada bir ise yaramaz.
    Üretkenlik ve yaraticiligi dogaclama ile ayarlamayin
    Üye
    OguzKont
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hangisinin müziği size daha çok hitap eder?

    aslında o kadar farklı 2 grup ki...
    Üye
    tbag
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'de neden yabancı müzikle yüksek noktalara gelinemez?

    300 spartalı yorumuna katılıyorum (Y).D
    Üye
    Mr Kaleli
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Green day deyince aklınıza ilk gelen

    Punk olmasın.. Greenday kesinlikle günümüzde kendi türünün en iyilerinden.. Tartışmak anlamsız..


    Hayır punk değil rock..istesem punk derdim ama zaten punk alanında en iyi oldukları için genelleme yapıp rock dedim..her insanın zeka yapısı aynı değildir ne düşünüp de rock yazdığımı bazılarının anlamasını beklemiyorum zaten ;)
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket En karizma grup?

    aaaaaaaaaaaaahhhhh SLAYEEEEEERRRR ismi yeter ulan :D:D
    Üye
    drummer_WrS
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Metal müzikte efsane budur!!! dediğiniz şarkı???

    oha nasıl bi sorudur bu hepsi yarar valla :D:D
    Üye
    drummer_WrS
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Haluk Levent?

    Anketin içine biraz da gırgır katmak istedim..:) türkçe dinlemem derken türk grupları dinlemem demeye çalıştım ama saçma bişy yazmışım farkındayım pardon :))
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Parça Deep Purple - Soldier Of Fortune (Türkçe Çeviri)

    kopuk uçurtma gibi nereye gittiiğimi bilmiyorum dinlediğimde
    Üye
    drummer_WrS
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Blues-rock dinlermisiniz?

    nihehahay ankete bak iki yıldır tartışılıyor :D blues dinlerim şekerim :))
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    bu arada arkadaşlar mümkünse anketleri böyle mal mal tartışmalarla bloke etmeyelim.bilgilendirici olsun yazılarımız (:
    14 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: Oysterhead


    Tartışma çıkarana söylesene onu..ben anket yaptım milletin sevip sevmediği grupları öğrenmeye çalışıyorum yok gereksiz yok boş diye millet atlıyo...gel de tartışma işte
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Sizce Aşağıdakilerden Hangisi Türkiyeyi En Çok Sarsmış Arabesk Parçasıdır

    bu anketi hazırlamak için yüksek düzeyde zekaya sahipsiniz belli.
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    14 Ocak 2010

Anket

izmirli mahluk sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
  • Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
  • Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
  • Fikrim yok.
//www.garaj.org