Yorumlar

  • Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    bu arada arkadaşlar mümkünse anketleri böyle mal mal tartışmalarla bloke etmeyelim.bilgilendirici olsun yazılarımız (:
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    metallicanın motörhead manyağı olduğu doğrudur.özellikle james ve larsın.james aynı zamanda venom hayranıydı.slayer ise metallicanın aksine judas priest ve iron maiden hayranı olduğunu belirtmiştir.tom arayanın da hiç bir beyanatında lemmy hayranı olduğuna dair bir ize rastlanmamıştır.

    bi arkadaş metallica motörhead'e hayrandı.peki motörhead kime? diye bi serzenişte bulundu.bunu söylemeliyim ki motörheadin lemmynin jenerasyonundan bir önceki jenerasyonda metal müzik diye bir kavram oluşmamıştı.lemmy her fırsatta sıkı bir chuckberry ve hendrix hayranı olduğunu belirtmiştir.zira lemmy bugün 63; chuckberry 83 yaşında bir delikanlıdır.ayrıca lemmy 60larda 20li yaşlarda bir gençken gitar çalmaya başlamış ve kısa sürede kendini geliştirmiş; 60ların sonunda britanya turnesine çıkan jimi hendrix'in gitar teknisyenliğini ve asistanlığını yapmış bir nevi the experience'ın 5.üyesi olmuştur.hemen akabinde hawkwind grubuna solist ve bas gitarist olarak katılan lemmy ilk bestelerini bu grupla icra etmiş; zira hawkwind britanya müzik listelerini alt üst etmiştir.kısa süre sonra 73 yılı olması lazım lemmy uyuşturucu ve polis dövmek yüzünden gruptan atılmıştır.başındaki sorunları def eden lemmy, 74 senesinde "bastards" diye bir grup kurmuştur.ancak plak şirketi bu ismi antipatik bularak ona başka bir isim bulmasını söylemiştir.bunun üzerine lemmy, ingilizce argoda "kafası dumanlı" anlamına gelen ve aynı zamanda hawkwinddayken bestelediği bir şarkının adı adı olan "motörhead"i yeni grubunun ismi olarak belirlemiştir.zira motörhead çok geçmeden "fast" eddie clarke ve philty "animal" taylordan oluşan kadrosuna kavuşmuş ve bulunduğu dönemin en sert grubu olarak yeri göğü inletmiş bulunduğu dönemin en çok plak satan grubu olmuştur.

    aynı zamanda lemmy kendi jenerasyonundan olan zz top'ı inanılmaz sevdiğini her fırsatta belirtmiştir.billy gibbons için "gelmiş geçmiş en iyi rocknroll rifflerini yapan herif" diye söz etmektedir.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket 2000li yıllarda metal ve rock müziğin içinin boşaltıldığını düşünüyor musun?

    Çok güzel yorum yapana rkdaslar var icinizde :D Bana bir sey kalmamıs
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hangisi?

    Yavuz Çetin gitmeseydi kesinlikle Yavuz derdim, ikisinide solda sıfır bırakıcak adamdı. Ama elimizde bunlar var artık napıcaz...
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Rock'n coke 2009'u nasıl buldunuz

    Gruplara ve izleyici olarak festivale katılanlara yapılan şey bence zulüm kelimesinin karşılığıydı.. Sahnedeki gruplar performans olarak gayet iyiydi Nine Inch Nails performansını en çok beğendiğim gruptu.. Koruma diye aldıkları sokaktan toplanan omuzdan bileğe kadar faça izinden kolunu göremediğimiz insanlar.. İlk gün kamp alanından dışarı çıkartılmadık belli bir saate kadar sabah 9 da büyük bir kitle İstanbul Parktaydı akşam 5e kadar bekledik çadırlarımızı kurduk 7.30-8 arasına kadar kamp alanında bekletildik sanki mülteci kampı.. Konser alanında üşüyen yakınlarıma çadırdan aldığım batteniye vs götürmeme bile izin verilmedi saçmalığı siz düşünün.. Ha bir de Gren in basçısı bana en fazla 5 metre uzaklıkta "arkadaşlarım bekliyor backstage e gitmek zorundayım" diye yaklaşık 10dk boyunca güvenlik diye duran kalaslara yalvarırken izledik.. Organizasyon o kadar saçmaydı.. Grupların performansları güzeldi..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hayko Cepkin in brutal vakali sizce nasıl ?

    bu arada vakal yapabilen ilk insan olduğu için Hayko'yu tüm kalbimle tebrik ediyor önünde saygıyla eğiliyorum.. Vokal olarak bir çok kişiyi bir çok sanatçıyı dinledim saysam bitmez beğenirimde.. ama vakal olarak hayko ilk :D :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Hayko cepkin sence nedir ?Kimdir? Ne düşünüyorum ?

    kreşeleşmiş değil klişeleşmiş.. manaton değil monoton.. kliblerinde değil kliplerinde.. kuul nedir :D tam Türkçe'ye çevirceksen kuğul falan yap bari onu :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    zakk wylde tek başına grup olmuyo demiş arkadaş ama heralde black label societyde bas gitar keybordlara kadar zakk wyledinin yazıp kaydettiğini bilmiyor sanırım.
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Les Claypool'un son albümü Of Fungi And Foe'daki en iyi şarkı sizce hangisi?

    sen zaten en başta les claypool'un adam olmadığını söyleyerek kendinin adam olmadığını kanıtlamış oldun bana.sen devam et arkadaşım devam et bu kafayla müzik hayatına kendini bir b*k ve bir müzisyen zannederek. ;)
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket En kabiliyetli vokalist/basist hangisi?

    vokal?

    marcus millerın vokal işinde kabiliyetinin olduğunu düşünmüyorum glenn hughes,jack burce,dusty hill,gene simmons gibi isimler varken.

    kaldı ki marcus millerın ismini belirttim.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Demo Zombie - The Cranberries Cover - Sulu Şaka

    http://www.myspace.com/sulusaka burdan digerlerını dınleyebılırsınız
    Üye
    sulusaka
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Sizce en iyi baterist???

    george kollias(nile),romain goulon(necrophagist),Darek Roddy(hate eternal) derim başka bişey demem metal müzik adına....
    Üye
    Darkness 666
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    5 dk kalıyorum. Neyine yetmiyorda 2 - 3 saat kalıyorsunuz. İşiniz gücünüz mü yok. Gidin aşnalı fişnalı şeyler izleyin.



    hahaha !!! gecenin saat 2 si beni güldürdün ya :) yorumu da anca görmüşüm benim de kafam mı iyi ne
    Üye
    nourrie
    Tarih
    14 Ocak 2010

Anket

cagatay_adana sorar:
Ayna grubunu seviyormusunuz ?
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org