Dinleyici ve müzisyen olarak bir seçenekte ben ekliyorum; ilgilendiğim müzik türünde adam gibi canlı müzik yapan grup bulamıyorum.
1 Aralık 2009 Salı | Yazan: hastalıklı piç
Ben böyle alkasız bi anket daha görmedim yapmak icin yapmayalım lütef gercekten cevap almayı bekleyen arkdaslar var onalrın sırasını sömürmeyin bari...
24 Aralık 2009 Perşembe | Yazan: brutalymusic
System Of A Down... Biz siyaset değil müzik yapıyoruz.. hellsdoor sonuna kadar sana katılıyorum...
29 Aralık 2009 Salı | Yazan: üyelik