Yorumlar

  • Anket Green day deyince aklınıza ilk gelen

    dünya çapında üne sahip olan ve ödül üstüne ödül alan ender bir grup. tarzım değil pek ama yine de ara sıra dinlerim. dinlenesi bir grup. tam oturmuş, kendi tarzlarında ayakları yere basan bir grup. wake me up when september ends de sevdiğim şarkısıdır.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'de canlı müzik hakkında hangi yoruma sahipsiniz (müzisyene göre)

    Dinleyici ve müzisyen olarak bir seçenekte ben ekliyorum; ilgilendiğim müzik türünde adam gibi canlı müzik yapan grup bulamıyorum.
    1 Aralık 2009 Salı | Yazan: hastalıklı piç


    güzel söylemişsin.. piyasa kötü diyoruz da ne kadar çalışıyoruz? Çok çalışmak lazım.. çalışan emeğinin karşılığını alır.. Piyasa kötü der haftada 1-2 saat stüdyoya gidersek piyasa kötü demekle yetiniriz..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Teomanın en iyisi

    gemiler teoman a ait değil.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Türkiye'de neden yabancı müzikle yüksek noktalara gelinemez?

    çünkü sanata önem vermiyoruz.. insanlarımızın çoğu dinlediği müzikten mesajı kelime kelime almaya çalışır.. duyguları yansıtmanın bir yolu olduğunu unuturlar..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Bilgisayar ortamında profesyonel müzik kaydı yaparken hangi işletim sistemini kullanırsınız?

    çok nadir bulunan güzel ve mantıklı/işe yarar anketlerden biri.. En iyi şarkı ya da en iyi albüm hangisi gibi gereksiz anketler olmasındansa anket dediğin böyle olsunda işe yarasın.. Birilerine yol göstersin.. Saygılar..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Davul çalmak yetenek ister mi?

    yetenek insanı bir yere kadar götürür.. çalışmadıktan sonra istediğin kadar yetenekli ol.. ama yetenek eksikliğini eşek gibi çalışarak kapatabilirsin.. BarisAri arkadaşıma katılıyorum..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket Ya Chuck Norris'ten süper metalci olmaz mıydı sizce de?!

    Ben böyle alkasız bi anket daha görmedim yapmak icin yapmayalım lütef gercekten cevap almayı bekleyen arkdaslar var onalrın sırasını sömürmeyin bari...
    24 Aralık 2009 Perşembe | Yazan: brutalymusic


    katılıyorum.. bu yinede değişik bir anket olmuş.. anket işe yaramasa da anketör arkadaşımız yaratıcılığını biraz olsun belli etmiş :) en çok kıl olduğum "hangi grup daha iyi", "hangi albüm iyi", "en iyi kim", "hangi ton daha güzel", "hangisinin üyesi olmak isterdiniz" gibi saçma gereksiz ve yaratıcılık da istemeyen anketler.. o kadar saçmadır ki yapan kişi zevke göre sonuçların değişkenlik gösterebileceğini anlayamayacak kapasitededir.. Aslında seçeneklerde yazdığı bütün grupların başarılı olduğunu, başarısız ve kötü grup olsa adını duymayacağından o ankete de yazamayacağını anlayamaz.. Bu arkadaşlarımızın yaptıkları gerçekten kararsız olan ve cevap almaya ihtiyacı olan arkadaşlarımızın sırasını sömürüp dikkat çekmeye çalışmaktan başka birşey değil bence.. Sonra da çıkar garaj anketleri kalitesiz deriz garaj eskisi gibi değil deriz.. Normaldir. Bunlar şahsi fikrim.. Saygılar..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    14 Ocak 2010
  • Anket System Of A Down

    System Of A Down... Biz siyaset değil müzik yapıyoruz.. hellsdoor sonuna kadar sana katılıyorum...
    29 Aralık 2009 Salı | Yazan: üyelik


    sorun da o.. onlar siyaset yapıyor.. Ben System Of A Down un konser biletlerini almadım elimle tutup bakmadım araştırmalarımda öyle bir şey okudum.. Yalnız bana olan bu şiddet bu celal nedir? Adam benim atama sövüyorsa ben saygı duymam diyorum.. Holy Mountains şarkısının bütün sözlerini Türkçe'ye çevir "RESMİ" klibini izle.. sonra konuş.. Müzikle siyaset içiçe.. Bizim kurtuluş savaşında yaptığımız değil bu.. Biz bir millete yüklenip ne koparırsam kardır demiyoruz.. Onlar kendi arşivlerini açmaya yanaşmazken soykırım iddiasını ortaya atabiliyor.. Türkiye'de de büyük bir hayran kitlesi var kapıda asker mi karşılıyor system i? Gelmek isteseler neden gelemesinler saçmalama.. Katıldıkları propogandalardan eylemlerden sonra gelebilcek kadar delikanlı olsalar gelirlerdi.. Hepsinin ellerinde pankartlar resimleri var arkadaşım.. Bütün dünya da bu insanların Türk düşmanı olduğunu biliyor.. Sadece şahsi fikrimi söyledim..

    Çanakkale savaşında ateş kesildiği zaman düşmanla kardeş olup yaralılarını kurtarmış konserve kutuları atmış milletiz biz.. Soykırım yaptılar diye millete b.k atıp arşivlerini açmaktan kaçan millet değiliz.. 30 yaşına gelmişsiniz hellsdoor bey benmi öğreteceğim size bunları?
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Üye
    tbag
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Anket izmirdeki en iyi stüdyo?

    şimdi en iyi stüdyo hangisi ve nerde yorumları okudum ikilimde gibi bişeyde kaldım gidip görmek lazım aslında anca o zaman kendime göre en iyi karar veririm ama ,zmirdede yeni olduğum için daha mekanları şey ettiremedim............ türü fark etmez kulağınızda temiz müzik olsun
    Üye
    KaanCo
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Anket Hangisi en iyi ?

    guthrie govan
    Üye
    murtistanbul
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Makale Nick Cave

    güncellenebilir, diskografi filan..
    Üye
    winniethepunk
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Anket tv programlarında playback yapan sanatçı hakkında ne düşünürsünüz

    Sanatcı demek sanatını her yerde icra eden kişilige denir..
    Bence playback yapıp azını oyanatanlarda tamamen ticaridir, cehaletten ve yozlasmıs topluluga hitab eden.. ülkemizde hiç olmayan seyleri varmıs gibi gösteren embesillerdir.Ve ülkemızde bu playback yapan kişiler örnek versemde bitmez ama örnegin;İSmailYk,Serdarortaç ...Abi bırakın sunları bilgisayar degil,Santcı dinleyin.....
    Müzik araçtır Amac toplum aracı güzel kullanıldıgı sürece amacın sonu zaten iyi bir sekılde gelir........
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    13 Ocak 2010
  • Anket Haluk Levent?

    Ben türkçe dinlemem şıkkı nı yazarken cok dusundunmu dostum..
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    13 Ocak 2010

Anket

irfancan sorar:
sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?
  • diyebiliriz diye düşünüyorum
  • diyemeyiz diye düşünüyorum
  • hiç dinlemedim
  • kendi türünde iyiler başkalarına gerek yok
//www.garaj.org