Arkadaşlar anketime kaıldığınız ve yorumlar ile eşlik ettiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Bu anketi yapma amaçlarımdan bir tanesi, isimlerini ülkemize kadar getirmiş gitaristlerin birbirleri ile yarıştırılması değil, kendilerinin topladığı kitleleri (en azından garaj kitlesi) görmektir.
Unumamak gerekir ki iyi gitar çalmanın kıstası hızlı çalmak veya çalımı tekniklerle doldurarak duygu katmak ya da gitarda çalınmayanı bulmak olmamalı. İyi gitar çalan bir kişi (yapmak istediği şey ne olursa olsun) çalmak istediğini bize en iyi şekilde aktaran kişidir. Gitarist birşeyler çalar, biz dinleriz, beğeniriz beğenmeyiz, onun yaptığı şeye o müzik der, biz ise onu kategorilere koyar rock, blues, metal, alternatif... deriz...
Hepinize Teşekkür Ediyorum...
not: Anket sonlanmamıştır, oylamaya devam...