Kaan adım samet bu arada dostum okumuyorsun galiba yazan yazıyı. Metallica sitesi falan degil kalıplaşmıs isimleri ben zaten takıp eden bır adam degilim onlar zaten gerekenleri yapmıs gruplar saygım var ama dinlemem..Ama yorumlarına dikkat ediyorum cok ön yargılsın bu site üyelerinin %50 sini tanırım hiçde öyle metallica hayranı bir adam görmedim...Sen iyi bir rockersen sana yakısan yorumlar yapmalısın sadece yazmak icin yazmamalsın..Teşekkürler yinede eleştiri eleştiridir biyerde :)