Yorumlar

  • Anket Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?

    mr crowley- randy rhoads bence
    Üye
    sametx
    Tarih
    12 Ocak 2010
  • Parça Anathema - One Last Goodbye (türkçe Çeviri)

    ben bu sarkıdan sonra 1 hafta agLadıgımı biLiyorum arkadasLar . . . sevgiLisinden ayrıLan bi insana neLEr ifade eder bu sarkı ancak ozaman anLarsınız . . . ve sunu söLüyorum inş ne hissettirdiğini hiçbizaman anLamak zorunda kaLmazsınız . .
    8 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: angeLica96


    öyledir parça zaten çok duygusal.. parçayla ilgili bildiğim birşeyi paylaşıyim beni asıl vuran olay da oydu.. parçanın teması aşk acısı değilmiş.. 2 kardeşin ölen annelerine yazdığı bi parça olduğunu biliyorum bunun..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    12 Ocak 2010
  • Anket Hangisi?

    bu ne biçim bi sorudur ankettir nedir yahu
    Üye
    tbag
    Tarih
    12 Ocak 2010
  • Anket Rammstein Türkiye'ye gelirse gitmek ister miydiniz?

    şovları yaptıkları müziği gölgeliyor bence. konserlerini, canlı performanslarını henüz izlememişken dinliyodum birkaç albümlerini (daha doğrusu seçme birkaç şarkılarını) ama şov adına yaptıkları onca hareket beni gruptan soğuttu. ben şahsen hoşlanmıyorum bu tür olaylardan. daha az dinliyorum şu an, pek ihtiyaç da duymuyorum açıkcası. konserine falan da gitmeyi düşünmem.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Parça Anathema - One Last Goodbye (türkçe Çeviri)

    lanet olsun...kalabilmiş olmanı isterdim gerçekten...
    bu şarkı karanlıklarımın en derinlerinden yankılanıyor her gecenin SoN'unda...
    hayailini görüyorum tam karşımda..tavanda...tutabileceğimi sanıyorum...hayalin bile beni terk ediyor..çok geç bir elveda SoN'unda ne söylenebilirse onu söylüyorum...bu kadar işlememeliydin hayallerime...

    her sabaha uzanan gecelerin SoN'larında bu şarkı dolanır dilime..yankılanır kulaklarımda karanlıklardan gelip....sonra sen gelirsin diye pencereyi açık bırakırım...sabah olduğunda yüzümü bir şey okşayıp geçer...geldin sanıp gözlerimi açarım...oysa gelen solgun güneş olur her defasında...ben istemesem de her sabahın başlangıcında gelir girer sana açtığım penceremden içeri..yüzümü okşar geçer..tıpkı sen gibi.............
    23 Eylül 2006 Cumartesi | Yazan: MORVEÖTESİ1995


    Abi bu yazdıkların ne manyak şeyler ya bi de bu ağlattı beni..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Metallica'nın yaptığı en rezil albüm???

    Ben sadece görüş almak istedim
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Sizce Hangi Baterist?

    John bonham.
    Üye
    frankzippo
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    hepsi cok iyi de digerlerine kıyasla tokio hotel daha ünlü oldugu için herkes direk tokio hotel diyor
    Üye
    bereket94
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Hangisi en iyi ?

    steve vai yanlıs yazdım doğru :)
    Üye
    misanthrope91
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Üye
    yeniharman
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Tüm zamanların en iyi thrash / heavy metal grubu ?

    ya yeter neden bu metallica düşmanlığı anlayamıyorum ben!ya bikere o konserede evet tikide var çarşaflıda var ama kaç şarkısını biliyolar herkezi bir tutma arkadaşım!ve o tiplerin gelmesi popüler olmak metallicanın suçumu tek suçu iyi müzik yapmak kirk'ün mütiş soloları jamesin sahnedeki ağarlığı lars'ın süper hızı bumu suç ne bumu!popülermiş napsın adamlar ya bu nasıl bi mantık nesin sen marsdan gelen çılgım metalcimi!müzikten anladığına şüpeyle bakıyorum gerçekten bikere anketin adına bak( Tüm zamanların en iyi thrash / heavy metal grubu ?) ya metallin farklı türlerini aynı yerde yarıştırmak saçma ayrıca müziği yarıştımak saçma bu aklılla çok yaşamazsın söliyim anketi düzenleyen metallica düşmanı düşün biraz daha ve dinle sadece!!adamlar 50 yaşına geldi insaf ya ne bekliyosun eskisi gibi tabi olmaz! hahaha çok güldüm aradada megadeth diye giriyo biri onu sölemiyorum bi kimlerki onlar dinlerim ama kıyaslamam değmez!ayrıca kirk'ün sololarına gelince ağlatır coşturuz her duyguyu bulabilirsin en iyi diye bi iddam yok ama abi üst sıralarda!ve bu tartışma sadece türkiyede var saçma şu an metallicayla megadeth beraber turnede..AMA TÜM ZAMANLARIN GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ THRASH METAL GRUBU METALLİCA'DIR.KİMSE İNKAR EDEMEZ!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    FIRAT ÖZTÜRK
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket En iyi metal albümü sizce hangisi ?

    ve guns n roses tam anlamıyla metal değil hard rock yapıyo orda bi over kill,motorhead yok anlam veremedim anketi düzenleyen arkadaşla nasıl bi mantıkla yapmışlar anlamak güç..
    Üye
    FIRAT ÖZTÜRK
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket En iyi metal albümü sizce hangisi ?

    metallicadan dahamı iyi yorumlamış?abi dalgamı geöiyosunuz anlamadım ya bune ya!!!!
    Üye
    FIRAT ÖZTÜRK
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Laaan en sevdiğim grupları koymuşsun oraya hangini seçsem bilemedim opeth mi dt mi slayer mı pantera mı gittim gittim geldim ama Iron Maiden hayallerimin grubu :)
    Üye
    deluhanlu
    Tarih
    11 Ocak 2010
  • Anket Sizce en sağlam thrash metal albümü hangisi ?

    gene anketi düzenleyen metallica düşmanı anlaşılan!balck albüm tharash değil ama çok süper bi albümdür her şarkı hit abi varmı ötesi metallica fanıyım bende ama Reign in Blood abi..
    ama master of puppetsi koysan arada kalırdım heralde ..arkadaş metallicaya laf sölemek için elinden geleni yapıyo nedir bu metallica düşmanyılı anlamadım dave mustaine olabilirmisin ya da oğlu veya akarabası..
    Üye
    FIRAT ÖZTÜRK
    Tarih
    11 Ocak 2010

Anket

---CnR--- sorar:
Aralarındaki en iyi Thrash albümü?
  • Megadeth - Rust in Peace
  • Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
  • Metallica - Master of Puppets
  • Metallica - Ride the Lightning
  • Slayer - Reign in Blood
  • Anthrax - Among the Living
//www.garaj.org