O zaman bütün efsane gruplar özenti..Metallica motorhead'e özendi ilk başlarda müziklerini onlar gibi yapmaya çalıştı şimdi dünyanın en iyi metal gruplarından..james 'bir lemmy olmak isterdim..'diyo sen git hiç kimseye özenmeden metallicadan iyi müzik yapan bi grup getir bana..bu sadece bi örnek
7 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
bob marley, beatles, queen, ajdar.. ajdar işin şakası tabi ama kimseye özenmediği belli :p bu arada metallica dan iyi müzik yapmak için birilerine özenmeye gerek yok.. esinlenmek dediğin olay mutlaka vardır ama özenmek çok başka.. anlamak kapasite meselesi tabi.. iyi müzik dediğin kişiye ve tercihe göre değişir.. 3-5 parçası dışında beğenmiyorum.. bence yaptıkları müzik aşırı iyi değil.. efsaneler arasına girmesinin tek sebebi bugünkü müziği 20-30 yıl önce yapmayı başarmış olmalarıdır.. beğenmiyorum bana göre iyi müzik yapmıyorlar arkadaşım var mı itirazın :) mozart, beethoven, vivaldi.. sonda saydığım bu 3 müzisyen kime özendi :) ve sadece rock/metal vs değil de müzisyenlik konusunda genel olarak bakacak olursak müziğe metallica nın kattığından çok daha fazla şey katmışlardır..