birincisi sarhoş vokalin stüdyoda ne işi var yatsın zıbarsın ikincisi hadi sarhoş herif kız arkadaşını niye stüdyoya getirip yiyişiyo geçen geceden böyle bi durum söz konusuyla ister yiyişir ister bomba koyar patlatır kime ne lan. böyle bok bir durumda zaten ne diye stüdyoda çalışıyosunuz bateristte çalışmamış, stüdyomu başka bir yermi. bu anketi hazırlayan arkadaşım nası bir anket bu yaşadıklarından mı yola çıkarak merak ettinde sordun? böyle abuk sabuk bir grup dahilindemi bulundun nedir. beğenmedim ben bunu. bir grubun canını sıkan tek durumun teknik sorun çıkması olmalıdır.
2 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: irem_nilsu