Yorumlar

  • Anket En iyi black label society şarkısı ?

    blackened waters suicide messiah suffering overdue efsanedir ama hepsini sever dinlerim favori grubumdur hatta
    Üye
    BarisAri
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Demo Ayrılık - Grup TERS

    boş gerisi şarkınızı dinlemiştim hoşuma da gitti ama bunu dinleyemedim link eror
    Üye
    siyah8
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Demo Bir iki üç - İçseyir

    link çalışsa keşke de dinleyim yorum yapabilsem
    Üye
    siyah8
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Hayko Cepkin'in Son Albümünü Nasıl Buldunuz?

    Yha su anketi yapanlar şöyle anketler yapmayın millet agzına sürdü poko sırf mulefet olsun diye sırf yazmak icin yorum yapıyor böyle basit enketler yüzünden ise ülkenın gercek görünmyen sanatcıları bunlar gibi sanatın ne oldugunu bilmeyen gölgesinde barınanlar yüzünden 5paralık oluyor...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    O zaman bütün efsane gruplar özenti..Metallica motorhead'e özendi ilk başlarda müziklerini onlar gibi yapmaya çalıştı şimdi dünyanın en iyi metal gruplarından..james 'bir lemmy olmak isterdim..'diyo sen git hiç kimseye özenmeden metallicadan iyi müzik yapan bi grup getir bana..bu sadece bi örnek
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Bruce,Rob,Ozzy..Heavy Metal vokali budur dediğiniz efsane hangisi???

    Bana ve çoğu kişiye göre en iyi 3lüyü yazdım dio bunların arasında değil
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Beyoğlu'nun en iyi stüdyosu sizce hangisi ?

    Drive da MESA BOGGİE onun yanında da MARSHALL TSL 100 JCM 2000 . Bass amfisi olarakta fender Bassman var. Bu amfileri beğenmiyosan artık diyeceğim birşey yok. Tabi insanların çoğu ton ayarlamasını bilmediği için kendi yaptıkları kötü tonlara stüdyoyu suçluyolar. Davuluda kendine göre ayarlıyabilirsin. Ttama superstar classic var , istanbul ziller ve iron cobra twin den istesen bile çok kötü tonlar alabileceğini zannetmiyorum.
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket 80-90 atası kendine özgü çalan en iyi gitarist?

    daha ne adamlar var ama şıklardaki hepsi birer efsane, reb beach hastasıyım ama bu şıklarda tercihim paul gilbert ya da steve vai olur...
    Üye
    longliveglam
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket pink floyd deyince...

    dogs olsa iyi olurdu
    Üye
    masterofbass
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Üye
    drummiro
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Bakırköy'ün en iyi stüdyosu?

    hayatımda studio park kadar kalitesiz akustığı olan bır studio görmedım girdik bi parca calmaya basladık ve hic birimizin birbimmizi duymadığını anlayıp hüsrana uğradık .. altona ve angelı denemdım ama cok tutulmadğını bılıyorum..bence bakrıköyde exeden baska studio yok ben bı cok kere exede prova yaptım ve gayet memnun kaldım jak bozuk verirler dien arkadas ıcın söyledusunmesını ıstıoyrum sonucta oraya verılen jakları müşteriler mahvedıyor adam bozupta getırmıyor daha dıkkatlı oluruz hep bırlıkte bu konuda .. ve bana hıc denk gelmedı bozuk jak muhabetı her seferınde başarılı bı prova aldım EXE yı tek gecerım...
    Üye
    Mr Kaleli
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket En İyi Rock Grubu ?

    Bu grupların arasında Pink Floyd'un ne işi var Allah aşkına başka işiniz mi yok?
    Üye
    tugce80s
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Hayko cepkin sence nedir ?Kimdir? Ne düşünüyorum ?

    bence de KREŞELEŞMİŞ şeylerin dışına çıkıyor.tabi yani küreselleşmiş olarak anladım ben onu.nereye çekersen oraya gider gerçii :)) anketi yaparken kafa güzelmiş anlaşılan..
    Üye
    badburkay
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Parça Black Sabbath - Heaven And Hell (Türkçe Çeviri)

    fool fool kısmı aptal aptal anlamında değilde saçmalık saçmalık anlamında olmalı sanırım.
    Üye
    diosabbath
    Tarih
    7 Ocak 2010
  • Anket Güle oynaya başladığınız stüdyoda canınızı sıkmayı başarması olası şey?

    birincisi sarhoş vokalin stüdyoda ne işi var yatsın zıbarsın ikincisi hadi sarhoş herif kız arkadaşını niye stüdyoya getirip yiyişiyo geçen geceden böyle bi durum söz konusuyla ister yiyişir ister bomba koyar patlatır kime ne lan. böyle bok bir durumda zaten ne diye stüdyoda çalışıyosunuz bateristte çalışmamış, stüdyomu başka bir yermi. bu anketi hazırlayan arkadaşım nası bir anket bu yaşadıklarından mı yola çıkarak merak ettinde sordun? böyle abuk sabuk bir grup dahilindemi bulundun nedir. beğenmedim ben bunu. bir grubun canını sıkan tek durumun teknik sorun çıkması olmalıdır.
    2 Ocak 2010 Cumartesi | Yazan: irem_nilsu


    sana ne diyeyim ki hislerime tercüman olmuşsun.. bir grubun canını sıkan tek durum teknik sorun olmalıdır.. geriye kalan her türlü problem grup üyelerin elindedir.. gitarist çalışmaz vokal hazırlanmaz baterist parçayı bilmez vs gibi durumlarda henüz grup olamamışsınız işin gırgırında şamatasındasınız derim.. adam yerine konulmuyorsunuz ki kişiler hazırlıksız geliyor.. hazırlıksız gelen adamın zaten bir amacı yoktur.. boş bir insandır derdide etraftakilere gitar çalıyorum bir bateri çalarım oturur ağlarsın gibisinden hava atmaktır.. kimse kusura bakmasın grubu şeylemeyen adama postayı koyup göndereceksin.. bu işler hatırla gönülle olmuyor..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    7 Ocak 2010

Anket

BadnessCreatur sorar:
Hangisi?
  • Whitechapel
  • Chelsea Grin
  • Despised İcon
  • Suicide Silence
  • The Devil Wears Prada
  • Bring Me The Horizon
  • All Shall Perish
  • Emmure
//www.garaj.org