Gövde biçiminden dolayımı Gibson denmiş yoksa adı Gibson olduğu içinmi ince belli bilemem ama Gibson cidden dişidir. İnanılmaz tınlar, inanılmaz ağlar, inler, yeri geldiğinde anaç bir ton ile grubun üzerini örter..Mağazalarda çook çaldım ancak henüz alamadım...Önümüzdeki 2-3 yıl içerisinde muhakkak bir tane edinmek istiyorum...