Yorumlar

  • Edevat Fender - American Stratocaster

    1999 yılında üniversite 2.sınıfın sonunda dişimden tırnağımdan artırdıklarım (liseden itibaren) ve aldığım harç kredilerini biriktirerek aldım Fender Strat PLUS'ımı. 3 silver lace sensor var idi. Köprü manyetiğini Seymour Duncan JB Junior ile değiştirip alt ton kontrolüne push pull switch takarak istendiğinde köprü manyetiğini single yapılabilmesi için modifiye ettim. Her tarza gidecek, ağacının tüm renklerini tonuna katabilen yaşayan bir enstrümandır. İstendiğinde inanılmaz çığlıklar atabilirken istendiğinde kadife gibi tonuyla huzur verir. Gibson LEspoul sahibi olunca ikisini birden duvarıma asacağım :)
    Üye
    emrecam
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket En baba festival grubu?

    Kurban ama çilekeşte müthiş ya
    Üye
    bereket94
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Çilekeş - Kendimden geriye parçası ile Disturbed - Mistress parçası arasındaki benzerlik?

    benziyo evet ilk dnled,mde çilekeş iyi özenmiş demiştm.
    Üye
    1ThRammstein
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Üye
    Mr Kaleli
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Hangisi?

    ibanez almam. tavsiye de etmem. yeni başlayanlar genelde onu ucuz ve alabilirliğin kolay olduğu için alır. alsında bir kaç iyi modeli var ama. ona bakarsan dünyanın en iyi stüdyoları yamaha ile donatılmış. örneğin mma. Ya da ne biliyim sen biraz araştır kendin gör. yamahanın basları neredeyse fender kadar iyi özelliklere sahip. davula gelince. tamayı bir sürü stüdyoda görüyoruz ama yamaha neden sadece kaliteli studyolarda var. bence daha nice kaliteli markalar var. her marka kendi içinde kalitelidir. o yüzden o mu bumu diye tartışmaya gerek yok. sana en rahat ne geliyorsa onla çal eylen ve mutlu ol. eğer iyi bir gitarist sen 200liralık bir gitarı bile ağlatmayı başarırsın. yok değilsen 1000 liralık gitar vermişler ne yazar.
    Üye
    darknessinlove
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    Neye göre en büyük? Kime göre en büyük? Önce onu net olarak sormalısın.

    Ayrıca Rock birçok alt türü olan bir müzik türü ve neredeyse hepsi birbirinden farklı türde müzik icra eden grupları ankete yazman ilginç. Metallica ve Pink Floyd ne alaka? Queen ve Beatles tamamen farklı. Hepsi birbirinden farklı.

    Müziğe yön veren en büyük grup, birçok rock alt türünün bence babası olan The Beatles en iyi gruptur. Ama en çok dinlediğim Queen ve The Doors.
    Üye
    ermanpac
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket En iyi blues-rock gitaristi

    Bence jimi hendrixi koymamalıydın ankete..çünkü 1 numara adam..ondan sonrakileri koyup 2 numara sizce hangisi??demeliydin..Eric Clapton çoğu ustanın çalamadığı Eruption solosunu yazmış çalmıştır..ama jimi'den sonra kim gelir derseniz benim favorim yine de jimmy page'dir..Stairway To Heaven'da attığı solo insanüstüdür

    Pardon beyler çok büyük bi hata var ya eddie van halen'la eric claptonı karıştırmışım artık nasıl yaptıysam allah belamı versin :D çok özür o cümleyi koymadım sayın yaw saçmalamışım resmen rezil oldum :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Makine'nin üzgün isimli klibini izlediniz mi?

    iyi olmuş ellerine sağlık valla özellikle davulcularını örnek alırım
    Üye
    bereket94
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Metal müzikte efsane budur!!! dediğiniz şarkı???

    Master of pupters diosun be abi hic bir seye degismem digerleride iyidir ama :D
    Üye
    bereket94
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Green day deyince aklınıza ilk gelen

    kesinlikle çok iyiler kim nederse desin ..
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Edevat Marshall - Marshall AVT100

    siz buna amfi mi diyorsunuz
    Üye
    pedrock
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Piiz? tanır mısınız?

    Anketlerin fedaisi yavrum benım X)
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket En iyi tapping yapan gitarist?

    buckethead.
    killer switch'i öldürür beni..
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?

    marty friedmanın çaldığı tornado of souls daki solo bence bunlardan bi adım daha önde
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket En iyi albüm?

    şarkı zoruluğu nedeniyle zor şarkı iyi şarkıdır diye bi kuralmı var ? bende megadethi bu diğer iki gruba göre daha çok seviyorum ama zor şarkıları olduğu için değil bana müzik olarak daha çok şey ifade ettiği için. yoksa binlerce çok zor çalınabilcek şarkı var hiç biride bi b.ka benzemiyor. ayrıca dave kirk ten daha iyi bi gitarist orası kesin ama kirk hiç bir zaman ben şu şu gitaristten iyiyim dememiştir. hep insanlar onu eleştirmek adına yerin dibine sokmak adına böyle yorumlarla karşı karşıya bırakıyorlar. metallicanın inanılmaz derecede dolu dolu soloları var he teknik mi değil ama kirk in müzik anlayışı budur böyle çalar. şu müzik kültürümüz futbol maçı edasından kurtuluğunda o iyi bu iyi ben ona 5 veririm gibi iddia hesaplarından çıkınca bizde müzikal açıdan dolu ürünler sergiliyeceğiz inşallah türkiye olarak.
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket "mistik, masalsı rock" diye nitelendirilen tür hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    ülken guruplarından ALMORA mı? ahah...Lan şunları anonim miş gibi halka mal etmeyin be ülkem gurubu filan değil o....Senin ülken gurubu dediğin şey aynadır...
    12 Ekim 2009 Pazartesi | Yazan: furkanmacit


    tarzı batıya yönelik diye Almora gavur mu? Almora da ülkemin insanlarından kurulan bir grup.. Öyleyse Almora da ülkem gruplarındandır..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    5 Ocak 2010
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    ya elbette onun yaptıgını yap bilmem ne dicek.. birşeyin içinde olmadan nasıl o konuda yorum yapılabilir ki zaten ?
    siz burda garaj da takılırken o adamlar şarkı yazıyorlar konser veriyorlar kim oluyosunuzda metallica ya kötü grup diyorsunuz kimsiniz yani ? evde pcden müizk acıp coverlayan tipler 20 senelik thrash grubunu nasıl asagılar? beğenmemek ayrıdır ancak kötü d.i.y.e.m.e.z.s.i.n.i.z...

    birikim var mı ? kac şarkı yaptınz? kac plak şirketiyle anlastınız? evet aynen oyle eger bi halt değilseniz bi haltta yorum yapamazsınız kalite acısından...
    beğenilmeyen birşey kötü olarak adlandırılırsa eğer bu yorum zaten anlamsız olur...

    birde cok degerli yorumları varmıs gibi davranmıyolar mı...şaka gibi.
    15 Aralık 2009 Salı | Yazan: dotta


    bir arkadaş yumurtanın güzel veya kötü olduğunu söylemek için yumurtlamaya gerek yok demiş ne güzel söylemiş... değerlendirme yapıp puan verilmiyor dinleyici olarak yorum yapılıyor.. sen dünyanın en iyi gitaristine iyi gitar çaldığını kabul ettirirsin ama kimsenin kulağına hoş gelmez ne fayda? konu ajdar olsa aynısını söylermiydi Türk insanı? Git onun yaptığını gel öyle konuş dermiydiniz konu ajdar olsa? Akrabam değil kendisini savunmuyorum sanatın katilidir bence o ayrı konu.. Demek istediğim o sevmediğiniz bir adam eziktir büzüktür.. Sevdiğiniz bir Metallica hakkında en ufak kötü bir eleştiriye kavga eder gibi cevap veriyorsunuz çocukmusunuz ya.. Kulağa hoş gelmiyorsa veya tarzına hitap etmiyorsa beğenmeyebilir.. Herkes kendi düşüncelerini yazabilir birisi müziğe başlamadan önce sadece dinleyici olduğum zamanlarda Metallica hakkındaki fikrimi sorsa "kusura bakmayın cevap veremem ben müzisyen değilim inşallah bir gün müzisyen olunca cevaplarım sorunuzu" mu diyecektim saçmalamayın ya.. Biri de demiş Joey Lars kadar çalsaydıda onun kadar ünlü olsaydı.. Ya Thrashi yaratan grup metallica.. Bugünün müziğini 30 yıl önce yapmış adamlar öyle ünlü olmuşlar Joey e bak Lars a bak.. Joey de şu an dünyanın en iyi bateristlerinden birisi olarak gösteriliyor.. Bencede Joey Lars'tan daha iyi.. Ama bir bateriyle bitmiyor olay.. Komik olmayın.. Her dinleyen her izleyen eleştiri yapabilir kendi fikirlerini söyleyebilir ve saygı duymak zorundasınız.. Söylenen fikirler insanın kültürel düzeyini gösterir.. Bir metallica değiliz diye eleştiri yapamıcaz mı? Fikrimizi söyleyemicez mi? Saçmalık!!!
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    5 Ocak 2010

Anket

CRNYLDZ sorar:
garaj mı? facebook mu? twitter mı?
  • twitter
  • garaj
  • facebook
//www.garaj.org