Yorumlar
Anket
En iyi Hard Rock grubu hangisi ????
skidrow da hardrock değil be hocam
Üye
Jimjim
Tarih
5 Ocak 2010
Anket
Lost Empathy grubunu duydunuz mu?
A: falancayı duydun mu ?
B: hayır?
A: ...
B: eee!
Üye
nourrie
Tarih
5 Ocak 2010
Anket
Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????
NEVERMORE
Üye
kaplanburak
Tarih
5 Ocak 2010
Anket
Hayko cepkin sence nedir ?Kimdir? Ne düşünüyorum ?
kreşeleşmiş nedir yahu ? klişe olmasın
Üye
kaplanburak
Tarih
5 Ocak 2010
Anket
En Karizma Gitarist
alexi laiho tek geçerim ee wild child tabi...
Üye
dotta
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
En iyi Red Hot Chili Peppers şarkısı?
en sevdiğim sarkısı " Especially In Michigan " galiba. aslında bütün sarkılarına tapıyorum cok güzel ya.
Üye
rhcp-hg
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
en duygulu red hot chili peppers şarkısı
anlamlarını değil ama en duygulu ve güzel bir sarkı olarak " DOSED"ı gerçekten çok seviyorum. çok güzel bir şarkı <3
Üye
rhcp-hg
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
Sizce Red Hot Chili Peppers nihayetinde bu sene Türkiye'ye gelebilcek mi ?
stardium arcadium turnesinde türkiye de gelselerdi keşke ya.
Üye
rhcp-hg
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
En iyi Red Hot Chili Peppers şarkısı?
aynen bende californication yazanlara g*tümle gülüyorum .ya hiç mi dinlemediniz diğer şarkılarını yuh be !
Üye
rhcp-hg
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
Tonunu en çok sevdiğiniz solo gitarist?
petrucci ve tonu (Y)
Üye
Mr Kaleli
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
Final Fantasy'nin bitmek bimez (umarım bitmez) serisinin müzikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
gerçek müzik
Üye
dotta
Tarih
4 Ocak 2010
Anket
En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?
en özgün müziği belki radiohead yapıyoe diyebiliriz...jony greenwood televizyon falan çalıyor belki ordan...
ama en güzel deselerdi...kesinlikle metallica.
Üye
dotta
Tarih
4 Ocak 2010
Demo
Yüerkten cover - Gar-i Bahn
cok sagol... :D
ben bu kaydi evde kendim kaydettim bu arada :)
Üye
i-kbl
Tarih
4 Ocak 2010
«
1
..
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
..
17032
»
Anket
metalcore1234
sorar:
Aşağıdaki gruplardan hangisi Türkiye'ye gelse gitmek isterdiniz ?
As i lay dying
Killswitch Engage
Lamb of god (onlar geldi ama bi daha gelsin)
All that remains
Trivium
Hiç birini dinlemem gelmesinler
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket