gitarının ya da manyetiklerinin ne marka olduğu çok önemli değil. ne şekilde olduğu da önemli değil. ağaca ve manyetiğin mıknatısına, aktif ya da pasif olup olmadığına bakıcaksın. aktif manyetiklere de öyle tanrı gözüyle bakmayın seymour duncan'ın da dimarzio'nun da ıvırın da zıvırın da emg lerden çok daha güçlü pasif manyetikleri var...
arkadaş sana gelince; metal yapıcaksan alder gövdeli bir gitar ya da alnico mıknatıslı single coil manyetikler ya da maple sap tercih etmemeni öneririm.