Lakland e 4 oy ibanez e 92 oy heheh tabi ibanez basar lakland e ya :D cort u falan da koysanız tavan yapardı.bir dahaki ankette cort,rockson falan da oylayalım bakalım dünyaca ünlü markaları geçecek mi.. arkadaşlar buradaki fender ,lakland ve yamaha,daha vintage tonlar,daha bilindik tınılar alınan kaliteli gitarlardır.Warwick ise,hiçbir markanın kullanmadığı,ağaç kombinasyonlarıyla,(wenge,ovankol,mahogany bubinga vs)çoğu zaman naturel (boyasız sadece cila) gövdeleri ve sapları ile "sound of the wood" slovganını benimsemiştir.Warwicklerin elektronik aksamları daha öndedir.Görünüş olarak kullandıkları LED ışıkları gerek klavyede gerek ise sapda mükemmel bir görüntü oluşturur.Fender
genelde jazz,rock,pop,punk müzisyenleri,yamaha genelde jazz,klasik,progresif tarzı müzisyenleri tarafından kullanılır.Warwick in ise jazz dan funk a,nu metal den trash e kadar geniş bir yelpazesi vardır.Dünyanın en seçilmiş,yıllanmış ağaçlarını kullanan,Fender,Yamaha,Lakland Shadowsky,Warwick ya da Musicman dururken,Ibanez gibi pazarda hakim olmak adına berbat denilecek gitarlar yapan bir markaya oy vermenin tek açıklaması,ya bu insanlar gerçekten birşeyden anlamıyor,ya da yollayan arkadaşların hepsine ibanez var,en iyi gitar benimkidir demeye çalışıyor =) Ayrıca Wal,Ken Smith,Fodera gibi yine üst düzey markaları da unutmamak gerek..