Yorumlar

  • Parça Coldplay - Don't Panic

    çok başarılı.tebrikler arkadaşım.
    Üye
    kukulata
    Tarih
    1 Ocak 2010
  • Parça Lacrimas Profundere - Melantroduction

    dinlerken içinizde kaybolacağınız bir parça

    sana akıyor
    üstüne düşüyor,
    kollarına atlıyorum
    yaklaşan, senin için gelen
    son, sonun için

    bütün bu gözyaşları, getirecek seni
    son, son kez
    neden göremiyorsun
    etraftaki her şeyin, senin için kanayamayacağını?
    Üye
    eya
    Tarih
    1 Ocak 2010
  • Anket En iyi Cranberries şarkısı?

    Cevabını bildiginiz ankaetleri yapmayın llütfen..
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Sizi En Çok Etkileyen Bayan Vokal Hangi Grubun Vokali?

    Şu arch enemy e pok atan arkdas benı ekle bi angela gassow varisi olmayan tek bayan vokaldir...Önemli olan sadece sarkı sölemek degil amacı olması lazım hem toplumsal içerikle hemde dünyaca ünlü grub elemanalrını barındırıyor angela gassow a saygı lütfen....
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket En İyi Rock Grubu ?

    buve bunun gibi anketlerden bıkmadnızmı artık yha pff :S sıkıntı basıyor adamalrın kapasiteleri bukdr ama yapıcak bir sey yok:D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Üye
    brutalymusic
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Sizce bu yıl kimin yılı olacak?

    2007 yılı yüce Türk POP unundu. 2008 de öyle. aa ne tesadüf ki 2009 yılında da sonuç değişmedi. değişmicek de!!! malesef.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket En iyi yabancı vokalist?

    Bruce Dickinson nerde :/
    Üye
    cagdas_undag
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Sizce en sağlam thrash metal albümü hangisi ?

    Ben fanatiklik derecesinde Metallica Fan'ıyım. Ankete girdim ;
    "Master Of Puppets'ı işaretleyip çıkayim bari" diyordum gördügüm Metallica albümü ;
    Black Album. Benim gibi aşırı Metallica fan'ları da sırf "METALLICA" diye Black Albümü işaretlemiş. Sonra Metallica'ya b.k atınca da haksızsın diyemiyoruz işte böyle Metallica dinleyicileri yüzünden.

    Kill'Em All olur ankette tamam oy ver, Ride The Lightning olur tamam.. Master Of Puppets eyvallah ..And Justice for All olabilir de black albüm... Ben St.Anger diyorum en iyisi..
    Üye
    cagdas_undag
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket En baba festival grubu?

    eğlenceli müzikleri ve duruşları sayesinde türkiye de festivale renk katacak ender gruplardandır kurban. dinlersiniz dinlemezsiniz beğenirsiniz beğenmezsiniz orası ayrı fakat gerçekten coşturmayı biliyorlar. bana göre çilekeş ise tam bir gençlik özentisi. türkiyede bunlar gibi bir çok grup var. grup denirse tabi.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    "thrash" denilen kavram beyin kılcallarını zorlarcasına kafayı şartlı refleksin gereği olarak anlamsız hareketlerle sağa sola sallamak ve pogo fırtınasının içine dalmak kısacası tüm sıkıntı ve dertlerden bir an için uzaklaşmaya çalışmak ise..
    ..kesinlikle SLAYER.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Hangisi en iyi ?

    Bütün şarkılarını bilmiyorum hepsininde ama bildiklerim arasında bana bir şeyler "hissettiren" olaraktan Steve Vai diyorum. Whispering a Prayer nedir öyle?!
    Üye
    Bandidas
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket En iyi yabancı vokalist?

    Anders Friden Nerde ??
    Üye
    Conrad66
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Parça Mirkelam - Her Gece

    Doğrusunu gönderdim ancak yayınlanmadı... Garaj.org nerelerdesin ?
    Üye
    hcarlos
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    ya bu müzisyen camiası gerçektende sorunlu bi camia...

    adam hiç çekinmeden:
    (Slayer enstruman kullanmaz beste yapmaz sahneye çıkarlar itiş kakış olur sonra inerler..

    Megadeth grubunu kültür sanat merkezlerinde görürsünüz onlar sadece enstruman kullanır sertte değildir uyursun zaten..

    Metallica dediğin hiçbir halt değil zaten.. Ne sert bir müzik yaparlar ne de enstruman kullanırlar.. Genelde James telefonunda oluşturduğu melodileri veya ıslık çalarken bulduğu bir melodiyi TVlere çıkıp iki mırıldanır..

    ne biçim sorular anlamıyorumki.. İsmail YK bile besteye dayalı müzik yapmıyormu? Yapmıyorsa beste olmadan müzik nasıl oluyor? Ya da sadece Megadeth mi enstrumana dayalı müzik yapıyor? Aç bir Fade To Black dinle o zaman.. Sert müzik yapan sadece Slayermı? Allah aşkına yapmayın şöyle boş ve salak anketler') diyebiliyor hiç çekinmeden...

    ya kusura bakma ama garajda ne işin var kardeşim slayer a laf ediyorsun... megadeth sevmiyorsun ... metallica hiç diyorsun...

    bak kardeşim ben yıllardır gitar çalıyorum elektro gitar alışımın nedeni slayer'dır... slayerın her albümünü aldım her konserini izledim... metallicaya bayılırım megadeth rüya gibidir... sen neden rock metal forumuna girip metal müziğin babası denebilecek insanlara hakaret ediyorsun eleştri makul olmalı... birileri için çok değerli olan bişeylere hiç çekinmeden hakaret ederken insanların alınacağını rahatsız olacağını hiç akıl edemiyormusun/uz...
    senin neyi sevdiğin kimseyi ilgilendirmez bizim neyi sevdiğimizde seni rahatsız etmemeli.. hele anket sahibine bile hakaret etmek gerçektende çok yanlış... sana bunları yazmakla kesinlikle taraf veya karşıt olmak istemiyorum sadece relaxxxxxxxx ol. orda küçük bi anket var istersen yaz istersen yazma haklaret neyin nesi zaten kaç tane forum var saysan üç beş tane... böyle kirletirsek yazık bize.. cahil zurnacı takımı gibi herkes lafı olmadık bi yana çekmeye çalışıyor.. bence harika bir anket... ne söylemek istediği belli.... veya anlamayan yazmasın bu kadar basit

    anketin ne demek istediğini anlamamışsın bile.. adam hangisi daha çok sertliğe hangisi daha çok besteye hangisi daha çok enstrümana dayalı demiş... hangi gurup hangisinde daha iyi diyor.. gayet açık...
    relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
    23 Aralık 2009 Çarşamba | Yazan: fahte


    sen benim ne demek istediğimi çok anlamışsın sanki de anketi anlamamışsın diyorsun :D :D :D töööööbe tööööbeeeeeeee :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Hangi grup için aileni karşına alıp,evden kaçıp,konserine gidersin?

    Bunları dinlememenin metalci olmakla ne alakası var. Her kaliteli rock dinleyen insan böyle gruplardan uzk durur. MÜZİK ZEVKİNDEN ŞÜPHE EDİYORUM
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    31 Aralık 2009

Anket

mephistofeles sorar:
Hangisi En Baba Gruptur?
  • Iron Maiden
  • Pink Floyd
  • Deep Purple
  • Metallica
  • Manowar
  • The Beatles
  • Led Zeppelin
  • Nirvana
//www.garaj.org