Yorumlar

  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    ya bu müzisyen camiası gerçektende sorunlu bi camia...

    adam hiç çekinmeden:
    (Slayer enstruman kullanmaz beste yapmaz sahneye çıkarlar itiş kakış olur sonra inerler..

    Megadeth grubunu kültür sanat merkezlerinde görürsünüz onlar sadece enstruman kullanır sertte değildir uyursun zaten..

    Metallica dediğin hiçbir halt değil zaten.. Ne sert bir müzik yaparlar ne de enstruman kullanırlar.. Genelde James telefonunda oluşturduğu melodileri veya ıslık çalarken bulduğu bir melodiyi TVlere çıkıp iki mırıldanır..

    ne biçim sorular anlamıyorumki.. İsmail YK bile besteye dayalı müzik yapmıyormu? Yapmıyorsa beste olmadan müzik nasıl oluyor? Ya da sadece Megadeth mi enstrumana dayalı müzik yapıyor? Aç bir Fade To Black dinle o zaman.. Sert müzik yapan sadece Slayermı? Allah aşkına yapmayın şöyle boş ve salak anketler') diyebiliyor hiç çekinmeden...

    ya kusura bakma ama garajda ne işin var kardeşim slayer a laf ediyorsun... megadeth sevmiyorsun ... metallica hiç diyorsun...

    bak kardeşim ben yıllardır gitar çalıyorum elektro gitar alışımın nedeni slayer'dır... slayerın her albümünü aldım her konserini izledim... metallicaya bayılırım megadeth rüya gibidir... sen neden rock metal forumuna girip metal müziğin babası denebilecek insanlara hakaret ediyorsun eleştri makul olmalı... birileri için çok değerli olan bişeylere hiç çekinmeden hakaret ederken insanların alınacağını rahatsız olacağını hiç akıl edemiyormusun/uz...
    senin neyi sevdiğin kimseyi ilgilendirmez bizim neyi sevdiğimizde seni rahatsız etmemeli.. hele anket sahibine bile hakaret etmek gerçektende çok yanlış... sana bunları yazmakla kesinlikle taraf veya karşıt olmak istemiyorum sadece relaxxxxxxxx ol. orda küçük bi anket var istersen yaz istersen yazma haklaret neyin nesi zaten kaç tane forum var saysan üç beş tane... böyle kirletirsek yazık bize.. cahil zurnacı takımı gibi herkes lafı olmadık bi yana çekmeye çalışıyor.. bence harika bir anket... ne söylemek istediği belli.... veya anlamayan yazmasın bu kadar basit

    anketin ne demek istediğini anlamamışsın bile.. adam hangisi daha çok sertliğe hangisi daha çok besteye hangisi daha çok enstrümana dayalı demiş... hangi gurup hangisinde daha iyi diyor.. gayet açık...
    relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
    23 Aralık 2009 Çarşamba | Yazan: fahte


    saçmalık.!! ya enstrumana ve besteye dayalı olmaması gibi birşey mümkünmü? sertlik ayarlanabilir ilhan şeşenin parçası sert değildir sertliğe dayalı değil derim.. besteye dayalı olmaması nasıl olur? günümüzde hızla söylenip geçilen rap bile besteye dayalı (ki rap in çok eskilerini incelerseniz ne şaheserler çıktığınıda görürsünüz) sen sorunlu diyorsunda kusura bakma asıl sen de var problem! ne anlatmak istemediğimin açık olduğunu düşünüyorum anlamıyorsan yorum yapma çok ağır konuşurdumda abim yaşındasın saygım vardır.. senin söylediklerin nerde benim anlattığım nerde... benim amacım ne metallica ya laf atmak ne slayer a ne de megadeth e.. adamları sevsemde sevmesemde senden benden kaç gömlek üstün oldukları ortada laf atmak ne haddime.. anketi yapan arkadaşın şıklarıyla ilgili bu şekilde alaycı bir değerlendirmede bulundum gruplarla alay eden yok rahat ol.. seçeneklerde öyle bir belirtilmişki mesela sanki slayer enstrumana ve besteye dayalı müzik yapmıyormuş sadece sertliğe abanıp bağırıp çağırıp kaçıyormuş gibi.. ben bunu eleştirdim! sertliğe dayalı olması değişir sert olur olmaz tamam.. enstrumanda değişsin teknoloji çok gelişti bilgisayarla yapılsın oda tamam.. ya besteye dayalı müzik yapan sadece metallica mı? beste olmadan müzik nasıl olur kafa kullanın ya!
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket En karizma grup?

    hiç biri
    Üye
    BarisAri
    Tarih
    31 Aralık 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    Türkçe gibi bir dili yaptığınız rezalet müziğe yakıştıramadığınızı tahmin ediyorum.
    Ne diyim haklısınız...
    Üye
    hexter
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Mesa Booggie amfi hakkında ne düşünüyorsunuz

    ENGL nin bi sürü amfisini çaldım mesanın tonunu yakalıyamadım. Şu ana kadar çaldığım en iyi amfidir. Ve artık hangi amfiyi çalsam çok kötü geliyor çalamıyorum.
    ( Eğer mesa çalmak istiyorsanız TAKSİM STÜDYO DRIVE'DA MESA VAR ORDA çalabilirsiniz.).
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Bu yılın en iyi rock konsepti ve konukları hangisi

    unirock müthişti. rockn coke aksiyon göremedim :)
    Üye
    1ThRammstein
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    rob neden yer almıyor kendinizce dışladınızmı şimdi ?
    Üye
    kaplanburak
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket En iyi erkek türk rock grubu

    zakkum gren sakin falan, bunların en iyi olması icin daha cok yolu var
    Üye
    hasuuredt
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Hangisi bir numara?

    neil peart yok burda..
    Üye
    masterofbass
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket En iyi Bon Jovi şarkısı sizce?

    130 tane birbrinden güzel şarkısı var keşke 10 tane sınırlı olsa anket seçenekleri garaj bekçisine duyrulur :)
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket En iyi Bon Jovi dönemi?

    her dönemi ayrı zevkli geçen bir grup
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Jon Bon Jovi'nin modası geçti diyenler...

    bon jovi efsanedir kıyamete kadar geçmez modası
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    Rammstein bence scorpions hosuma gitmemekte yanlız bozuldugum nokta tokio hotelin orda olması cünkü daha cok 10 - 16 yaş gruplarının dinlemekle yetinebileceği bi grup
    Üye
    1ThRammstein
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Üye
    1ThRammstein
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket En iyi tapping yapan gitarist?

    steve bence slayer gitarstide iyi ama steveden başkasına şans tamımam canlı performansıyla zaten etkiliyor dinleyicilerini . (Rammstein 4ever)
    Üye
    1ThRammstein
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Sizce Satriani'nin gitarı mı Vai'nin gitarı mı daha kullanışlı?

    yazmayı unutmuşum, şu başlıkta japon jackson'lara iyi diyene de allah akıl fikir versin. sonra para versin.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    30 Aralık 2009
  • Anket Sizce Satriani'nin gitarı mı Vai'nin gitarı mı daha kullanışlı?

    en kullanışlı tabi ki tutma yeri olduğu için jam yoksa nasıl taşırız gitarı??
    6 Ekim 2009 Salı | Yazan: erdalyet


    anlaşılan bu sene sazan sezonu bereketli geçecek, sazanlar büyük ve yem ayırt etmiyorlar, bu mesajla bile takılmışlar oltaya:)

    neyse, satriani ve steve vai'in gitarlarının en belirgin farkları saplarıdır: steve vai'in gitarlarının sapları, ibanezi ibanez yapan wizard serileridir, bu gitar sapları çok incedir. satriani'nin js serisi gitarlarının sapları daha bombelidir ve fender saplarına yakındır ama fender kadar kalın değildir, ama wizard'a göre kalındır. ben -alışkanlıktan olsa gerek- js saplarını daha çok severim, wizard saplı gitarım da oldu ama o çok ince klavyelerde çalmaktan pek haz alamıyorum açıkcası, klavye elime oturmuyormuş gibi geliyor.

    öte yandan jem gitarlarını seviyorsanız, 98 öncesi ibanez rg serilerini de seversiniz çünkü jem serileri rg550'ler falan temel alınarak yapılmıştır. adamlar tabii ki sana steve vai'in evindeki gitarı tutup da vermezler ama 98 öncesi ibanez rg serileri üretim olarak çok kalitelidirler. zaten steve vai'in, jem serisi çıkmadan önce çaldığı gitarlar arasında ibanez rg550 de vardı. o bakımdan jem serilerini -özellikle eski ibanezlerden- ibanezlerden çok da ayrı tutmamak gerek. jem serileri, ibanez gitar karakterinin doruk noktasıdır, ibanezin ruhudue. ama misal js öyle değil, o daha başka bir gitar, sanki ibanez değil.

    öte yandan tutma yerleri de bir avantaj tabii ki jemlerin:) bu yemi atan ben olmalıydım ya!
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    30 Aralık 2009

Anket

gürgo sorar:
1 yıl boyunca durmadan dinleyeceğiniz grup
  • Cannibal Corpse
  • Cattle Decapitation
  • Entombed
  • Death
  • Venom
//www.garaj.org