Yorumlar

  • Anket Hangisi?

    blok flütte yamaha, gitarda ibanez, televizyonda YU-MA-TU.


    topta mikasa, matkapta bauhaus :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    türkçe futbol oynar japonca smaç basarım
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Anket sızce en standart pop rock grubunda hangi enstrümanlar olmalıdır

    gayda, zurna, trampet, çekiç ve tornavida
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    Overdrive zaten anfiyi drive etmeye yarayan bir pedal çeşididir. Her ne kadar bir miktar kendi distortion eklentisi olsa da asıl amacı "anfinin" drive'ını ortaya çıkartmaktır. Dolayısıyla verdiğin listeye bakılırsa gerçekten de aslında anfinin drive'ını kullandıkları kabul edilebilir. Tabii şu DigiTech GSP 1101 işin içine girince neyin ne olduğu da pek belli olmaz :)
    27 Aralık 2009 Pazar | Yazan: •Nem•


    pedal hakkında biraz araştırmam oldu ama pek kullanma fırsatım olmadığı için bir şey söyleyemeyeceğim.. olaya mantıksal olarak yaklaşınca direk gitarı anfiye bağladığında aldığın sesle araya mxr bağlayıp aldığın ses arasında kesinlikle fark olduğunu düşünüyorum pek fark yaratmıcak olsa kullanılmazdı sonuçta.. (:
    arkadaşın söylediği anfi drive ı kullanma muabbetine de şu şekilde hak veriyorum.. 2009 yılında çıktıkları Mayhem turnesinde Mxr GT-OD dahil hiç bir ekipman kullanmadıklarını sadece anfi drive ını kullandıklarını açıkladılar :)
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Anket Tarzının En İyi Gitaristi Sizce Kim?

    tarzının en iyi gitaristinden benim anladığım, içinde bulunduğu türe ürettikleriyle kattıkları; çok hızlı çok teknik çalabilmesinden, solo gitaristliğinden ziyade daha çok yaratıcılık, genel anlamda bir müzisyenlik.

    böyle düşününce benim cevabım dave mustaine olur. yazdığı şarkılar olsun, riffler olsun, vokalle beraber çalınan riffler olsun bir çok insanın metal müzik adına algılayışını genişletmiş ve zorlamıştır. bach klasik müzik için neyse, mustaine de metal müzik için odur.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Parça Sagopa Kajmer - Baytar

    ADAMSIN !!!
    Üye
    magnetho
    Tarih
    28 Aralık 2009
  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    xx_kaan_xx
    """ - MXR GT-OD overdrive """

    Overdrive zaten anfiyi drive etmeye yarayan bir pedal çeşididir. Her ne kadar bir miktar kendi distortion eklentisi olsa da asıl amacı "anfinin" drive'ını ortaya çıkartmaktır. Dolayısıyla verdiğin listeye bakılırsa gerçekten de aslında anfinin drive'ını kullandıkları kabul edilebilir. Tabii şu DigiTech GSP 1101 işin içine girince neyin ne olduğu da pek belli olmaz :)
    Üye
    Nem
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Üye
    yeniharman
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Demo my immortal - Kbitz

    nasıl dinliyoruz bunları ?
    Üye
    deathincarnate
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Üye
    2gk
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket Hangisi?

    blok flütte yamaha, gitarda ibanez, televizyonda YU-MA-TU.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Üye
    slayerdem
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket system of a down dinlemiyorsanız nedeni nedir?

    Leke ve Foofuzz ikiniz de çok iyi yazmışsınız.Biz türkler söylenen her şeye inanmayı ve agresif olmayı çok seviyoruz ve belki de kıskançlıkla System'e büyük bir önyargımız var.Türkler ve köpekler giremez diye bişi yok arkadaşım nerden biliyosun? Konserine mi gittin? Biletleri mi gördün? Hayır biri burda salladı sen de inandın.Ayrıca holy mountains.. Biz ermeni olsak ve yaptığımız müzikte en iyi olsak Ermeni soykırımı hakkında iki çift laf etmez miydik ? Ya da türküz dünyaca ünlü bir grup olsak bu kozu kullanıp Dünyaya kurtuluş Savaşını haykırmaz mıydık. Adamlar bizim yaptıklarımızın Ermeni versiyonunu yapıyorlar sadece!
    Üye
    hellsdoor
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket System Of A Down

    Kendinizi ermeni doğmuş olarak düşünün.Çocukluğunuzdan beri Ermeni soykırımına inanarak ve öfkesini hissederek büyüdünüz.Ve büyüdünüz kendi dalınızda Dünya'nın en iyi grubu oldunuz.Ermenistan'ın pek başarısı yok o yüzden ülkenizde çok sevilen bir grupsunuz ayrıca.Toplum baskısı ve çocukluğunuzdan beri inandığınız ermeni soykırımı ile birlikte bu konuda bir şarkı yapmak istemez misiniz? Sen Türksün ve dünyada çok ünlüsün dünya seni dinliyor.Kurtuluş Savaşı hakkında 2 çift laf etmez misin? Adamlar bizim yaptığımız her şeyin Ermeni versiyonunu yapıyor.

    Ayrıca konser biletlerinde türkler giremez falan yazmıyor uydurmayın.Öyle bişi yazsa neden türkiyeye konsere gelmeye çalışsınlar ?

    Kaan System'in senin saygına ihtiyacı da yok ayrıca.. Zaten dağıldılar
    Üye
    hellsdoor
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket En güzel system of a down şarkısı?

    Holy mountains için klip yapmadı Soad.Söylenen her şeye inanmayın.O klibi sizin gibi ortalığı yaygaraya getirmek isteyenler yaptı.Türkler giremez diyolarsa neden Türkiye'ye konsere gelmek için o kadar uğraştılar ? Can güvenlikleri sağlansaydı geliceklerdi.Ama sağolun gelemediler
    Üye
    hellsdoor
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket En güzel system of a down şarkısı?

    Ankette hiç şarkı yok neredeyse.Sadece toxicity var.Spiders,hypnotize,question,B.y.o.b ve en önemlisi Chop Suey yok.
    Üye
    hellsdoor
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket pop-alternatif rock için hangisi daha uygun?

    dinledim dediğim şimdi değil uzun zamandır bildiğim gruplar
    22 Aralık 2009 Salı | Yazan: cglrnbl
    Ben ince es sevmiyorum dediğin grupların hepsini dinledim. Ama beğenmedim metalde olsun rockta olsun operada olsun herşeyde kadın sesi sevmem. Zevk meselesi tabi. Ama özellikle rock sert bi müzik ince ses gitmez bence. Sence SYMPHONY X'mi güzel NİGHTWISM'mi. Symphony X in vokali sesini daha kötü kullanmasına rağmen O öfke O sinir O sesin çatallığı hoşuma gidiyor. Kadın tek sevdiğim vokal arck enemy vokali ve onun türevleridir. Gerisi kalsın
    22 Aralık 2009 Salı | Yazan: cglrnbl


    sevmezsin o ayrıdır.. o konuya gelinde dediğin gibi sert müziklerde bende bayan sesini pek sevmiyorum.. Arch enemy dışında severek dinlediğim bayan vokal de yok ama başarılı olduklarını düşünüyorum yazdığım sanatçıların da..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    27 Aralık 2009
  • Anket Tarzının En İyi Gitaristi Sizce Kim?

    Legato teknik değil haklısın "bağlı" anlamına gelir. Ardışık notaları, aralarında hiçbir kopukluk olmaksızın bağlı çalmaya denir.
    gitarda dade legato; hammer on ve pull of teknikleri ile çok az picking kullanılarak notaların aralarında hiçbir kopukluk olmaksızın çalınmasına denir. Birkaç tekniğin toplu olarak belli bir yolla çalınması olyor yani. Ben de buna teknik demeyi tercih ediyorum daha rahatıma geliyor
    21 Aralık 2009 Pazartesi | Yazan: cglrnbl
    bencede teknik değil ama bende teknik diyorum :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    27 Aralık 2009

Anket

bonjovifan sorar:
arkadaşlar yakın bir zamanda bugera 333xl model kafa amfisi almak istiyorum, ancak altına nasıl bir kabin gideceği hakkında hiç fikrim yok, amfiden sonra çok bir bütçem kalmıyor. Bilen arkadaşlar yardım etsin sadece lütfen.
  • marshall (herhangi biri aşağıda belirtin lütfen)
  • bugera (kendi kabini)
  • diğer
//www.garaj.org