blok flütte yamaha, gitarda ibanez, televizyonda YU-MA-TU.
Overdrive zaten anfiyi drive etmeye yarayan bir pedal çeşididir. Her ne kadar bir miktar kendi distortion eklentisi olsa da asıl amacı "anfinin" drive'ını ortaya çıkartmaktır. Dolayısıyla verdiğin listeye bakılırsa gerçekten de aslında anfinin drive'ını kullandıkları kabul edilebilir. Tabii şu DigiTech GSP 1101 işin içine girince neyin ne olduğu da pek belli olmaz :)
27 Aralık 2009 Pazar | Yazan: Nem
xx_kaan_xx""" - MXR GT-OD overdrive """
dinledim dediğim şimdi değil uzun zamandır bildiğim gruplar
22 Aralık 2009 Salı | Yazan: cglrnbl
Ben ince es sevmiyorum dediğin grupların hepsini dinledim. Ama beğenmedim metalde olsun rockta olsun operada olsun herşeyde kadın sesi sevmem. Zevk meselesi tabi. Ama özellikle rock sert bi müzik ince ses gitmez bence. Sence SYMPHONY X'mi güzel NİGHTWISM'mi. Symphony X in vokali sesini daha kötü kullanmasına rağmen O öfke O sinir O sesin çatallığı hoşuma gidiyor. Kadın tek sevdiğim vokal arck enemy vokali ve onun türevleridir. Gerisi kalsın
22 Aralık 2009 Salı | Yazan: cglrnbl
Legato teknik değil haklısın "bağlı" anlamına gelir. Ardışık notaları, aralarında hiçbir kopukluk olmaksızın bağlı çalmaya denir.bencede teknik değil ama bende teknik diyorum :D
gitarda dade legato; hammer on ve pull of teknikleri ile çok az picking kullanılarak notaların aralarında hiçbir kopukluk olmaksızın çalınmasına denir. Birkaç tekniğin toplu olarak belli bir yolla çalınması olyor yani. Ben de buna teknik demeyi tercih ediyorum daha rahatıma geliyor
21 Aralık 2009 Pazartesi | Yazan: cglrnbl