Yorumlar

  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    bu kadar cehalet ancak tahsille mümkün. mt2 dediğin pedal petrucci'nin bile setup'ında var. bazıları ds1'e de çok kötü pedal der, vai ve satriani'nin setupında olmasına rağmen.

    pedal olayı bir kültürdür başlı başına. mt2 de doğru kullanıldığında canavar gibi tonların alınabileceği bir pedaldır. minübüs radyosunun ekolayzırı gibi basları tizleri fulleyip midleri kısarsanız tabii ki bu pedaldan bir anlam elde edemezsiniz. amfinin tonunu tutturabilmek de cabası.

    bana sorarsan, amfi distortion'ından sapmayacaksın. ama hangi amfi? şimdi o konulara girersek öff..
    19 Aralık 2009 Cumartesi | Yazan: Leviathan


    kendi söylediklerinde çelişki var.. mt2 iyidir petruccinin setupında var ds1 iyidir vai'nin setupında var diyorsun sonra gidip amfi distortionundan sapmayacaksın diyorsun.. pedal meselesi kültür değil tercih meselesidir.. Eğer ben bir pedaldan istediğim tonu alamıyorsam o pedal bana göre kötüdür.. Aynı pedaldan sen istediğin tonu alırsın sana göre o pedal iyidir.. Ve yaptığın tarza göre farklı 2 pedalın ikisindende aynı verimi alamazsın.. Ben ML2 den daha çok verim alıyorum mesela.. Ben kendi tonumun karakterini ML2de yakalamışım aynı karakteri MT2de yakalayamıyorumdur zaten aynı verimi alabildikten sonra o kadar fiyat farkı niye olsun ki? Bana göre ML2 MT2 den daha iyidir bu benim zevkimdir tercihimdir.. İstediğim verimi MT2den alamadığıma göre MT2 benim için kötü bir pedaldır..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    24 Aralık 2009
  • Parça Pearl Jam - Black(Türkçe çeviri)

    Arkadaşlar şarkının son cümlesinde "Biliyorum,bir güneş olacaksın birilerinin gökyüzünde.." diyor..-yıldız olacaksın-demiyor.sanırım çeviride bir hata olmuş.düzeltmek istedim..
    (bkz.
    I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
    why can't it be mine ! )
    Üye
    cgdmdr
    Tarih
    24 Aralık 2009
  • Anket Beyoğlu'nun en iyi stüdyosu sizce hangisi ?

    bence strat çok başarılı bi stüdyo akustik felan çok iyi herkes birbirni rahatça duyuyor
    Üye
    basçı_fare
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    ya bu müzisyen camiası gerçektende sorunlu bi camia...

    adam hiç çekinmeden:
    (Slayer enstruman kullanmaz beste yapmaz sahneye çıkarlar itiş kakış olur sonra inerler..

    Megadeth grubunu kültür sanat merkezlerinde görürsünüz onlar sadece enstruman kullanır sertte değildir uyursun zaten..

    Metallica dediğin hiçbir halt değil zaten.. Ne sert bir müzik yaparlar ne de enstruman kullanırlar.. Genelde James telefonunda oluşturduğu melodileri veya ıslık çalarken bulduğu bir melodiyi TVlere çıkıp iki mırıldanır..

    ne biçim sorular anlamıyorumki.. İsmail YK bile besteye dayalı müzik yapmıyormu? Yapmıyorsa beste olmadan müzik nasıl oluyor? Ya da sadece Megadeth mi enstrumana dayalı müzik yapıyor? Aç bir Fade To Black dinle o zaman.. Sert müzik yapan sadece Slayermı? Allah aşkına yapmayın şöyle boş ve salak anketler') diyebiliyor hiç çekinmeden...

    ya kusura bakma ama garajda ne işin var kardeşim slayer a laf ediyorsun... megadeth sevmiyorsun ... metallica hiç diyorsun...

    bak kardeşim ben yıllardır gitar çalıyorum elektro gitar alışımın nedeni slayer'dır... slayerın her albümünü aldım her konserini izledim... metallicaya bayılırım megadeth rüya gibidir... sen neden rock metal forumuna girip metal müziğin babası denebilecek insanlara hakaret ediyorsun eleştri makul olmalı... birileri için çok değerli olan bişeylere hiç çekinmeden hakaret ederken insanların alınacağını rahatsız olacağını hiç akıl edemiyormusun/uz...
    senin neyi sevdiğin kimseyi ilgilendirmez bizim neyi sevdiğimizde seni rahatsız etmemeli.. hele anket sahibine bile hakaret etmek gerçektende çok yanlış... sana bunları yazmakla kesinlikle taraf veya karşıt olmak istemiyorum sadece relaxxxxxxxx ol. orda küçük bi anket var istersen yaz istersen yazma haklaret neyin nesi zaten kaç tane forum var saysan üç beş tane... böyle kirletirsek yazık bize.. cahil zurnacı takımı gibi herkes lafı olmadık bi yana çekmeye çalışıyor.. bence harika bir anket... ne söylemek istediği belli.... veya anlamayan yazmasın bu kadar basit

    anketin ne demek istediğini anlamamışsın bile.. adam hangisi daha çok sertliğe hangisi daha çok besteye hangisi daha çok enstrümana dayalı demiş... hangi gurup hangisinde daha iyi diyor.. gayet açık...
    relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
    Üye
    fahte
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Killswitch Engage'in en çok sevdiğiniz parçası ?

    Bu grup benim herşeyim abi her şarksıında bir anım vardır ama the and ofheartache , be one,a bid farewell,breathe life my last seranede şarkıları çok güzel ayrıca dio nun holy drive şarksınıda çok süper coverladı seviyorum abi bu arad sahen performansına diyecek laf yok hanii
    Üye
    KillswitcH
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Caliban Dinler misiniz?

    Caliban!!! yha mp3 üm de 90 a yakın şarksıı var çok kral grup belki sert gelebilir ama vokale ve o şarkının coşma yerlerine bitiyorum.. My Fiction Beauty şarkısı fena birde googby,fire of night.coma şarkılarıda sağlam aslında her şarksısı çok iyi!! bu arada bu grup alman metalcore grubu!!!
    Üye
    KillswitcH
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangi grup için aileni karşına alıp,evden kaçıp,konserine gidersin?

    Abii bu gruplar için kaçmaya değmez!! Dream theater,Killswitch Engage,Amon Amarth olsun kaçarım şart olsun!!!!
    Üye
    KillswitcH
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket En iyi ArchEnemy şarkısı

    Bence ankete deger... yorum yaparsanız sevinirim:)
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Opeth'in diğer gruplardan farkı

    opeth mi sıradan,peah! :)
    Üye
    painkiLLerr
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangi Death parçası?

    Yahu Painkiller Death'e ait değilki ayrıca Flesh,Spirit Crusher,Crystal Mountain gibi şarkılarıda seçeneklerde görmek isterdim. Ama şunu paylaşayım. Araştırmalarım sonucu Chuck Schuldiner'ın en çok sevdiği şarkı Flesh And The Power It Holds'muş
    Üye
    TestDrummeR
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangi grup için aileni karşına alıp,evden kaçıp,konserine gidersin?

    Bunları karşıma alacaksam ohoo hiçbiri işimi görmez ( Bana Göre :)
    Üye
    TestDrummeR
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangisi bir numara?

    Richard Christy (Y)
    Üye
    TestDrummeR
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Sizce en iyi baterist???

    Aslında Mike Mangini'yi unutmamak gerekir. Ya da Darek Roddy , Richard Christy birde Çağlar Yürüt (Suicide) :)
    Üye
    TestDrummeR
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Elektro için?

    Marshall'ın jcm serisi gerçekten kalitelidir. Üst modellere çıktıkça gerçekten kalitesi artar. Avt amfi en kötülerindendir çünkü dijitaldir.
    Benim favorim MESA BOOGGIE. Lamb of god mesa amfi drive ı kullanır. Eddiei van halen, petrucci,
    creed, alter bridge, james hetfield(metallica'nın tamamı),santana daha bi sürü ünlü distorjın olarsak pedalsız mesa amfi drive ı kullanır
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Hangisi?

    Yamaha gerçekten iyidir bence ibaneze takar
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Anket Yaptıklarına bakıldığında en hırslı müzisyen?

    En hırslısı JASON BECKER als hastalığına yakalandı bacakları felç olunca oturarak konser verdi, tek kolu fel olunca klavye ile müzik yaptı, iki kolu birden felç olunca notaları söyliyerek başkasına yazdırtarak yaptı.ç En sonunda bütün heryeri felç oldu göz kasları hariç bunu üzerine göz hareketleri ile oluşan bir alfabe geliştirip(babası sayesinde) öyle müzikyapmaya devam etti. 20 yaşında felç oldu nerdeyse hiç bir gitaristin ulaşamıyacağı virtiözlük seviyesine ulaştı sweeplerde çok değişik pozisyonlar kullandı en iyi sweep gitaristidir kendisi. Borok dönemi, jazz ve metali birleştirdi, speed metalin yaratıcılarındandır.
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    23 Aralık 2009
  • Üye
    Delipunk
    Tarih
    22 Aralık 2009

Anket

G_Base sorar:
Stüdyoda görmek istediğiniz davul markası?
  • Sonor
  • Pearl
  • Yamaha
  • Tama
  • Diğer
//www.garaj.org